Nam private tours ”מומלץ מאוד“
נאם ליווה אותנו בטיול שלנו בהאנוי, מקצועי מאוד וסימפתי, היינו קבוצה של משפחה עם ילדים, הוא היה מאוד קשוב והיה לנו טיול מוצלח וחוויתי:)
ממליצים מאוד😊
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל