היקב של באיה ”היקב של באיה, מקום כיפי, בעלת יקב מדהימה!“
היינו שם ומאוד ניהננו, הסבירו לך היסטוריית היין/קוניאק ביקב ועל ההיסטוריה של היקב.
במקום ניתן לראות חפצים ישנים של החקלאות של גיאורגיה ושל ייצור היין והקוניאק.
המארחת מדהימה ופשוט תענוג לשבת איתה לחלוק סיפורים ולשמוע ממנה.
אכלנו אצלה ארוחת צהריים/ערב והיה מאוד טעים וגם כן מומלץ.
לפעמים ניתן להכין את היין של עצמכם.
בלי קשר, היין שלהם מדהים!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל