המדריך דימיטרי (דימה) ”המלצה חמה על דימה!“
היה לנו ממש כיף עם דימה. הוא היה מאוד קשוב לרצונות שלנו ודאג שיהיה לנו כל מה שצריך. אפשר לנו גם את הזמן שלנו לבד והיה מאוד רגיש לזמן שלנו. עמד בזמנים ובסוף כבר הרגשנו שאנחנו מטיילים עם חבר.
מומלץ מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל