המדריך דימיטרי (דימה) ”מילים טובות על דימה נהג/מדריך“
הגעתי לדימה מההמלצות כאן. הוא טייל עם 5 צעירי הגיל השלישי (פנסיונרים מובחרים) ברכב נוח. היה קשוב וגמיש מהרגע הראשון.זמין בווטסאפ למה שצריך גם לפני. המחיר הגון, השירות מצוין וזה פינוק רציני להיות איתו צמוד בהדרכה ונהיגה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל