המדריך דימיטרי (דימה) ”דימה אלוף! מדריך מדהים ובן אדם מדהים“
חזרנו עכשיו מטיול משפחתי בגאורגיה, ואין לנו איך להסביר כמה מזל היה לנו שדימה היה המדריך שלנו.
בן אדם מקסים, מדבר עברית שוטף, עם המון ידע, סבלנות, חיוך ואהבה אמיתית למקצוע ולמטיילים.
עשינו טיול משפחתי מורחב, כולל חגיגות יום הולדת 70 לאבא שלי — ודימה דאג לכל פרט קטן, ובערב החגיגה ממש חגג איתנו כאילו היה חלק מהמשפחה.
הרגשנו בידיים הכי טובות כל הטיול — הוא לקח אותנו למקומות מיוחדים, ידע מתי להוסיף גמישות, ידע לקרוא את הקבוצה ולעשות לנו חוויה מושלמת.
בקיצור — אם אתם מתכננים טיול לגאורגיה, אל תחשבו פעמיים — דימה הוא האיש שלכם. בן אדם עם לב זהב ומדריך שפשוט כיף לטייל איתו.
דימה — תודה ענקית על הכל! ❤🇬🇪.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל