הנהג מוטי רייס ”הגון מאוד, אמין, אדיב ונעים הליכות. ממליצים בחום“
שלחנו מייל כחודש קודם, קיבלנו הצעה כולל הורדה של נוסעת בדרך, אישרנו ויש הזמנה.
יום לפני הנסיעה יצרנו קשר בסלולרי לוודא אך לא היה צורך. הכל שמור וידוע.
ובקשר לנסיעה: נעים מאוד להתפנק בלקסוס ואן משלך, שווה כל אגורה וגם המחיר יותר מהגון. במהלך הנסיעה שמענו סיפורים ועובדות חדשות על לונדון ועל ישראלים ותיקים בלונדון, וההרגשה כמובן כמו בן משפחה.
נפרדנו כשמוטי מבקש שנתקשר בכל שאלה שתהייה לנו. מארח למופת שהוא לא רק נהג ומדריך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל