מסלול עד שבוע בקולומבו ”סרי לנקה - המלצות וטיפים חשובים“

בהמשך לנופש של 4 ימים במאלדיביים הגענו לקולומבו בלילה. בשדה התעופה חיכה לנו קפילה, הנהג שאיתו יצרנו קשר מהארץ. כיוון שהטיול היה רק 3 ימים סיכמנו על מסלול מראש לפי רצוננו והמלצותיו (45$ ליום כולל דלק). ישנו בנגומבו בוילה ארליה -55$ לינה עם ארוחת בוקר ובלילה האחרון 48$, רק ללינה. המלון הוא כמה מבנים סביב בריכה - מאוד יפה.

בבוקר יצאנו לדרכנו צפונה ל-Polonnaruwa שהיא אתר מורשת של יונסקו- עיר עתיקה בג`ונגל. שכרנו שירותיו של מדריך מקומי בעלות של 15$ שהסתובב איתנו במשך שעתיים וחצי. יש לקחת בחשבון מהירות נסיעה ממוצעת של 40 קמ``ש בשל הכבישים המשובשים. בלילה ישנו במלון מקסיםCinnamon Lodge חצי פנסיון 100$ בהברנה (יש כמובן מלונות הרבה יותר זולים, אבל החלטנו לא לחסוך, והתמורה הייתה מלאה!).

למחרת נסענו ל- Sigriya` כמו מצדה (אבל בלי רכבל), גם כן אתר מורשת. סלע אימתני שבראשו שרידי ארמון. הנוף מלמעלה מדהים. בהמשך רכבנו שעה על פילים - 25$ לשעה.

אחר הצהריים, עשינו מסאג' ב- Sun Shine safari at Dambulla road, Habarana וכשהיה פחות חם, יצאנו לטיפוס נוסף למערות בדמבולה. ישנו במלון Amaya Lake hotel ליד דמבולה שעלה כמו קודמו אבל רק לארוחת בוקר.

למחרת יצאנו לכיוון קנדי. בדרך ביקרנו בחנות -מפעל בטיק (להסבר וקניה-יקר) ב- Matale במקדש השן, בגנים הבוטניים, במפעל אבנים טובות ובבית חרושת לתה. בכל מקום ניתן הסבר והציפיה היא שתקנה. בלילה האחרון ישנו שוב בנגומבו. ברחוב המון מלונות ומסעדות.

חיסונים - לקחנו רק כדורי מלריה. לודא היטב טיב הרכב של הנהג- מזגן.

מייל המלון שנמצא במרחק של 20 דקות מקולומבו (נגומבו)- villa.aralia@wow.lk  ליד משולש התיירות.

Habarana- gre.lodge@Cinnamonhotel.com שליד Sigiria- Amaya Lake Hotel. שני המלונות מרחק חצי שעה נסיעה מהאתרים.