כיכר הרפובליקה ”בילוי ערב נחמד“
קחו מטרו לכיכר הרפובליקה. זו כיכר יפה וגדולה עם המון מסעדות מסביב. זה האזור אם בא לכם לאכול אוכל מהיר. יש שם את כל הרשתות הגדולות. לוותר על מסעדה בשם היפופוטמוס, יקרה ולא משתלמת. לאחר שאכלתם, לכו לתעלת סן מרטן, 5 דקות הליכה מהכיכר. תעלת מים יפה עם גשרים. הפריזאים וגם הרבה תיירים נוהגים להגיע לשם בערב לשתות יין ולאכול על שפת התעלה. מקום רומנטי שמואר יפה בלילה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל