חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”נהג ישראלי העובד בעיר ברלין “
תיאמנו הסעה משדה התעופה לעיר ברלין, והסעה מהעיר ברלין לשדה התעופה, דרך האימייל ובעברית. ולרי ענה במהירות למייל וסגרנו פרטים. לאחר הנחיתה חיכה לנו עם שלט ביציאה מהטרמינל והסיע אותנו לכתובת המבוקשת בברלין בהתאם לתיאום המוקדם עימו, מניסיון - מומלץ להשתמש בשרותיו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל