הנהג יובל ורדי ”המלצה ממי להיזהר וממי לא...“
רציתי לשתף אותכם – יש כמה ישראלים שעושים העברות נסיעות מהשדה ליעד בברלין ולהפך. אני ממליץ ראשית עם מי לא כדאי לכם להתעסק. החברה הראשונה היא חברת סיטי רייד והשניה היא לאה טורס!
מה שקרה, זה שאני שלשום הייתי צריך העברה לשדה בברלין בגלל המזוודות שהיו לי, כי אחרת הייתי לוקח את הרכבת.(3.30 יורו). התקשרתי אל סיטי רייד ואל לאה טורס והם שניהם באותה הטענה שאין להם מקום ואם אני רוצה הסעה זה יעלה לי 90 אירו! שרק לסבר לכם את האוזן, נסיעה במונית ספיישל רגילה מהרחוב תעלה לכם גג 40 אירו!
מי שאני כן ממליץ עליו, היה נהג בשם יובל, שאפשר להזמין אותו בהודעה בפייס דרך השם בעברית – תמרה ורדי שוורץ או בטלפון או במייל. בחור נחמד מאוד, שעלה סה”כ 15 אירו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל