הנהג יובל ורדי ”אנשים טובים באמצע הדרך!“
יצרתי קשר עם יובל לנסיעה של הבת שלי וחברה שלה משדה תעופה. כבר מהמייל הראשון (שענה עליו במהירות) התגלה לי אדם מקסים, בעל חוש הומור ונכונות לעזור. תכתובת המיילים בינינו הייתה יעילה ובהחלט סמכתי עליו שיקח את הבנות בבטחה, ידריך וייתן להן טיפים להמשך. אני ממליצה עליו להסעה בטוחה, יעילה והמחיר שפוי בהחלט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל