רולינג רום - סיור סגוויי ברומא ”ממליצה בחום על טיול סגווי“
היינו בסוף מאי ברומא והזמנו מהארץ טיול סגווי דרך אוריה.
קיבלנו מדריך מדהים שקוראים לו ייבגני. היה לנו סיור פרטי (זוג).
ייבגני העביר את הטיול בכיף ועם הרבה ידע ועניין בכל המקומות שביקרנו ואפילו לקח אותנו לאכול פיצה טעימה מאוד.
לא זול, אבל מאוד מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל