הזמינו online
מלון אוסטריה טרנד אננס ”לינה ב-HOTEL ANANAS“
ציפינו ליותר ממלון 4 כוכבים. בארוחת בוקר לא היה מבחר גדול. כל יום היה כמעט אותו דבר. נכון שלא יצאנו רעבים, אבל היה נטו בשביל לאכול. לא היה טעים ולא נהנינו. לא היה קומקום בחדר. נכון שתמורת פיקדון אפשר היה לבקש, אבל כיום כמעט בכל מלון 3 כוכבים יש קומקום וקפה ותה. בחדר מקלחת היה בקבוקון אחד שזה היה גם שמפו וגם סבון. נכון שהבאתי שמפו וסבון מהבית. אפשר להביא הכל מהבית ואפשר לקנות הכל במקום. מנקים ומחליפים כל יום מגבות. מגבות ראו ימים יפים יותר. פשוט בהתאם לרמה של מלון, אתה מצפה לדברים מסוימים. לפעמים דברים קטנים עושים את כל הכיף. מיקום של מקום לא מרכזי. אבל ממש ביציאה של מלון יש מטרו. זה מאוד נוח.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל