טיסות ברומא ”ריינאייר ברומא, יקר לטוס בזול“
ריינאייר מאפשרים לקחת טרולי ללא תשלום. הטרולי מוגבל לעומק 20.
טסנו עם טרולי בעומק 22 (זה מה שהיה בבית, כל חברת לוקוסט מייסדת מידות משלה) , והקפדנו להשאיר אותו שלושת רבעי מלא, כך שהוא “מתכווצץ” בקלות לגודל החוקי ואפילו למטה מזה.
בניגוד לטיסה עם וויזאייר, למשל, שם שמים את כלוב המדידה כבר בצ'ק אין, כאשר עוד יש אופציות להעביר דברים מתיק לתיק, ריינאייר, ברומא לפחות, מקפידים על עמימות עד לבורדינג עצמו, כאשר האופציה היחידה שנותרת אם יש בעיה עם התיק, היא לנטוש אותו.
החוויה שלנו, בשתי טיסות מרומא, היא הגעה לבורדינג עם טרולי רחוק ממלא, וודאי שלא דחוס.
נקראנו, כמו כל מי שהיגיע עם טרולי, להכניס אותו לכלוב המדידה. הוא נכנס בקלות וללא עזרה, רק שאז, הדיילת של ריינאייר מחייבת לסובב את הטרולי בזווית מוזרה, כשהוא עדיין בכלוב, ורק במצב המסובב, להוציא אותו.
די בלתי אפשרי.
לא עשיתי סקר, ואני ניזהרת מעובדות לא בדוקות, אבל התחושה בשתי הטיסות היתה שרוב מי שהיגיע עם טרולי, נפל בפח ונאלץ להשאיר 50 יורו קנס על כל טרולי.
אני לא שייכת לאנשי ה-”יהיה בסדר” ולכן מדדתי את הטרולי והקפדתי להגיע איתו לא יותר משלושת רבעי מלא, לחלוטין עומד במידות. אבל השיטה הזאת של לחייב אחרי שנכנס בקלות לכלוב, לסובב אותו, עושה רושם שמיועדת רק להשלמת הכנסה.
אפשר מראש לשלם עבור מזוודה ולוותר על התהליך המביך עם הטרולי, ואפשר גם לטוס עם חברות נעימות והוגנות יותר.
לשיקולכם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל