טיסות ברומא ”אכזבה מאליטליה“
קנינו שלושה כרטיסים הלוך-חזור באליטליה דרך האינטרנט לפני יותר מחצי שנה. לאחר כחודש הודיעה החברה על שינוי בזמני הטיסות. השירות והאוכל בטיסת ההלוך היו איומים, אך השיא הגיע ביום החזרה – למרות שהגענו מוקדם, הודיעה לנו הפקידה בצ'ק-אין, כי אנחנו לא נעלה על הטיסה, כי החברה רשמה אותנו באובר בוקינג. כל מחאותינו לא עזרו, ולאחר יותר משעה של צעקות וויכוחים סודרה לנו חזרה לארץ דרך ירדן ומירדן לארץ דרך חברת ארקיע.
שילמנו 700 דולר לכרטיס בטיסה סדירה ובמקום לחזור בשלוש וחצי אחר הצהריים, חזרנו בטיסת צ'רטר מירדן בסביבות 12 בלילה.
לסיכום, לאחר חמישה ימים נהדרים ברומא, גרמה לנו אליטליה למפח נפש ללא כל סיבה. אנחנו טיילים ותיקים, טסנו בחברות תעופה מכל העולם ולא נתקלנו בעבר בחברת תעופה שכזו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל