מתחם הטניס בווימבלדון ”ביקור פרטי במתחם הטניס של ווימבלדון“
ראשית, הביקור בווימבלדון מומלץ בעיקר לחובבי הטניס ,גם רק כאלה שרק צופים. שנית, עדיף כמובן לבוא לשם בעת טורניר שנתי מסורתי קבוע (יוני-יולי), בזמן משחקים, אבל אז קחו בחשבון שמחירי הכרטיסים גבוהים ומגיעים לגבוהים מאוד בשלבים הסופיים של כל אליפות…
אנחנו היינו בעיתוי “רגיל”, שאין משחקים, והסתפקנו בסיור מאורגן מקומי, סיור עצמי, ביקור במוזיאון והחנות. היה מהנה ומעניין.
שתי הערות בעניין: א.אפשר להגיע לשם ברכבת תחתית (הכי פשוט, מהיר וזול) או ברכב (כ-45 דקות ממרכז לונדון). ב. באיזור מתחם הטניס יש לא רחוק מקדש בודהיסטי ששווה ביקור, אם כבר נמצאים בווימבלדון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל