בית חב"ד טביליסי ”מומלץ בחום“
לבית חב”ד הגענו 4 פעמים: הראשונה כדי לשאול מהם פלטת שבת, שזה אחלה רעיון שירותי למטיילים שומרי שבת. השניה - לסעודת שבת ביום, השלישית - באמצע השבוע לארוחת בוקר חלבית על בסיס מאכלים מקומיים והרביעית - לסדנה ללימוד הכנת מאכלים גיאורגיים (אנחנו הלכנו על האופציה של חצ''פורי וצ''ורצ''חלה) . השירות היה אדיב, הישיבה במקום - נוחה ונעימה והאוכל טעים. הסדנה הייתה חווייתית וכללה גם כיבוד מהמטבח המקוצי וגם שתיה קלה - חופשי, אם כי, לטעמי, ניתן היה לאפשר להתנסות ביותר מאשר רק חצ''פורי אחד וצ''ורצ''חלה אחת. סך הכל המקום מזמין ונעים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל