בית חב"ד טביליסי ”מסעדה של חבד“
בית חבד בגאורגיה מפעיל מסעדה יוקרתית ממש במרכז ליד כל המרכז התיירות בטלביסי. מאוד טעים שם אך מעט יקר ביחס למחירי האוכל באזור אבל יחסית לארץ בהחלט מחיר שפוי. בשבתות צריל להרשם לארוחות והאווירה מאוד כיפית ושמחה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל