הזמינו online
מלון שאני ”מלון חדשני ומגניב ליד תחנת הרכבת הראשית “
המלון מעוצב וחדשני (יש אפילו אפליקציה ייעודית המשמשת כמפתח לחדר) .
ההזמנה דרך האתר מאפשרת לבחור את החדר. היינו בחדר שלושה מבוגרים וקבלנו חדר עם מיטה זוגית במפלס נפרד (יש לעלות בסולם) - נחמד, אבל לא הכי נוח.
ארוחת בוקר מצוינת ועשירה.
מחוץ למלון יש טראם (D) , אשר איתו ניתן להגיע אל הרינגשטראסה.
שהיינו במלון בסוף חודש ספטמבר 2018 שהיו בו כמה ימים חמים ולמרות שהמלון ממוזג בחדר שלנו המזגן לא עבד (הביאו במקום מאוור) .
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל