נהיגה וחניה ברומא ”נהיגה ברומא קנסות גבוהים! “
היינו ברומא ביוני ושכרנו רכב לשלושה ימים. ישנו תמרור המסמן איזורי תיירות הנקרא Ztl, שבכניסה לאיזור זה תגרור אחריה קנסות גבוהים מאוד! לא הזהירו אותנו בחברת השכרת הרכב ולא הזכירו תמרור זה. גילינו זאת רק ששמנו וויז ביציאה מהעיר לכיוון השדה, הוויזה התריע על התמרור ורק אז הבנו את המשמעות. כמובן שקנס גבוה מאוד הגיע בדואר כשלושה חודשים לאחר שחזרנו. יש לציין שכל שבוע סכום הקנס עולה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל