הולה שלום ”חברת טיולים מומלצת בברצלונה “
אחלה חברה!
אכן מומלץ לכל מי שמגיע עצמאית או בקבוצה לקחת את הסיורים של החברה המקסימה הזו -
טיולים מהנים! אתה לומד להכיר את ברצלונה וסביבותה מצויין
והכי חשוב:
מדריכים נהדרים, עובדים עם כל הלב והנשמה.
סבלניים, אדיבים, ידענים וכייפים
אנחנו הכרנו את שושי, נועה, אלי ורפאל ואת ליאנה היפה והמקסימה שחדרו לליבנו והעבירו לנו את חווית ברצלונה והסביבה באופן מושלם.
מומלץ בחום רב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל