אסיאטיקה טראוול ”טיול מושלם עם אסיאטיקה !“
חזרנו לאחרונה מטיול מדהים בקמבודיה וויטנאם.בתכנון חברת Asiatica Travel.
רצינו להודות לאנני מחברת אסיאטיקה שארגנה עבורינו את הטיול המושלם - התכנית, המדריכים, הנהגים ובתי המלון הנהדרים - והכל עד לפרטים הקטנים ביותר, כולל מתנות והפתעות לרגל יום הנישואין ויום ההולדת.
אנני דאגה לנו באחריות ומקצועיות רבה לאורך כל הטיול, לכל דבר ועניין והכל במענה מידי, נעים ואדיב. נתנה לנו את ההרגשה שיש מי שדואג לנו בכל רגע נתון.
כל המעוניין בטיול למזרח אנו ממליצים מכל הלב על המארגנת אנני וחברת אסיאטיקה.
מובטח לכם טיול מושלם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל