חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”שירות מעולה - ככה מתחילים ביקור בברלין“
בשבוע שעבר אשתי ואני ביקרנו לראשונה בברלין. בעקבות המלצות באתר זה פניתי אל ולרי באמצעות המייל ובקשתי שימתין לנו בשדה התעופה כדי להסיע אותנו לבית המלון. מיד כשיצאנו מאולם הנכנסים ולרי המתין לנו בחוץ עם שלט הנושא את שמנו, לקח את המזוודות מידינו והוביל אותנו באדיבות לכלי הרכב. תוך כדי נסיעה קבלנו טיפים היכן כדאי לטייל תוך שולרי ביקש שנשאל אותו בכל עניין בו נחפוץ. סכמנו מראש שניפגש עם ולרי ביום הטיסה חזרה בבית המלון בו שהינו. שעתיים לפני המועד שלחנו לולרי sms בו בקשנו כי יקדים את ההגעה בחצי שעה כדי שנספיק לטפל בכל הנוגע להחזרים כספיים במכס. בדיוק בשעה היעודה הגיע נהג בשם יוסף, אמר שהוא עובד עם ולרי, וסיפר לנו שולרי ביקש ממנו להגיע במקומו על על מנת שנוכל להגיע מוקדם יותר לשדה התעופה. יוסף הסיע אותנו לשדה התעופה, לקח מאיתנו את המזוודות, הוביל אותנו אל הטרמינל בו מתבצעים החזרי המס, ישב למלא איתנו את הטפסים, מסר את הטפסים לידי המוכס (ואף דיבר איתו בגרמנית) – והכל מטוב ליבו ומבלי שבקשנו זאת. שירות מופלא שלא נתקלתי בו בארץ. מציע בחום לעשות שימוש בשירותיו של ולרי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל