המדריך דימיטרי (דימה) ”דימה נהדר!“
אני רוצה להמליץ על דימה התותח,
כיף של מדריך, לוקח אותך למקומות נהדרים, מאוד חברותי, מצחיק, מעניין, סבלני, קשוב, ואחלה בן אדם.
אני מתכנן להגיע שוב, ולקחת אותו פעם נוספת.
ג''ימה מוצ''ורק! קדימה דימה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל