אסיאטיקה טראוול ”פיבי וסוכנות אסיאתיקה“
חזרנו בסוכותמטיול בוייטנאם, הורים ושני בנים (בוגרים יחסית) . ממליצה מאוד על ארגון הטיול עם אסיאתיקה. הסוכנת פיבי (Phoebe, וזה כמובן לא שמה הוייטנאמי, הבנתי שכולם בוחרים לעצמם שם שיהיה לנו קל לבטא.) היתה פשוט נהדרת: מקצועית, סבלנית (ותאמינו לי, היו לי מיליון התלבטויות, שאלות ושינויים.) , נעימה לשיח. בנוסף (ובהשוואה לסוכנויות אחרות) , התכנית שהוצגה היתה מפורטת, עשתה חשק לצאת כבר לטיול, וכל מה שתיאמנו מולה היה ברמה טובה ומעלה. גם כשרצינו להוסיף/ךשנות/כשהתגלתה בעיה, הגיבה מיד. בקיצור, היינו בידיים טובות ואני לגמרי ממליצה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל