ויזה ומעברי גבול בהודו ”הודעה למחזיקי ויזת תייר לחצי שנה ויותר להודו“
יש צורך להרשם במשרד לרישום זרים תוך 14 יום מיום הגעתכם להודו. ניתן קנס של 30 דולר אם לא נרשמתם. זה כתוב באותיות קטנות על הויזה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל