הזמינו online
מלון פנסיון קלאסיק ברלין ”פנסיון ממש נחמד “
התארחנו בפנסיות הנ”ל 4 ימים והינו מרוצים מאוד. המלונית נקיה, שקטה, חדרים נקיים ומרווחים, המיקום של המלון מעולה: קרוב לכל התחנות של התחבורה הציבורית, מסביב הרבה מסעדות ובצמוד למלון סופר שפתוח עד חצות. והמחיר ממש שווה את התמורה. מומלץ!
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל