מלונות בברלין: 7 מלונות מומלצים שממש אהבנו!

מחפשים מלון לחופשה הבאה שלכם בברלין? הגעתם למקום הנכון. ברלין היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם וככזאת יש בה שפע אדיר של בתי מלון, כך שלפעמים קשה לדעת באיזה מהם כדאי לבחור, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלכם בעיר. בדיוק לשם כך, ריכזנו עבורכם את נבחרת המלונות המומלצים של אתר למטייל. אז קדימה מתחילים, אלה המלונות שממש אהבנו וחשוב שתכירו
רועי רוכברג
תמונה ראשית עבור: מלונות בברלין: 7 מלונות מומלצים שממש אהבנו!
צילום: depositphotos/ Maridav

מלון המפטון ביי הילטון סיטי סנטר אלכסנדרפלאץ (Hampton by Hilton Berlin City Centre Alexanderplatz)

מלון מומלץ וגדול לכל המשפחה, במיקום מעולה ומרכזי – ממוקם כ-5 דקות הליכה מכיכר אלכסנדרפלאץ שברובע מיטה (Mitte). המלון מציע ארוחות בוקר הכלולות במחיר המלון, אינטרנט אלחוטי חינם, חדר כושר שפתוח 24 שעות, ו-344 חדרים נוחים ומעוצבים לזוגות ומשפחות, כולל חדרים נגישים, חדרים המשקיפים לגן וחדרים המשקיפים לעיר.

בנוסף, תוכלו לשכור במלון אופניים בתשלום נוסף או להזמין סיורי אופניים והליכה. לנוחיותכם המלון קרוב לשלל אטרקציות מפורסמות כולל מגדל הטלוויזיה, הקתדרלה של ברלין, שדרות אונטר דן לינדן, אי המוזיאונים וממוקם בסמוך לתחבורה ציבורית.

מלון פארק אין ביי רדיסון אלכסנדרפלאץ (Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz)

מלון פארק אין המרשים הוא הגבוה ביותר בברלין, עם 37 קומות ונוף 360 מעלות מדהים של איזור אלכסנדרפלאץ (Alexanderplatz), הכיכר המפורסמת עם מגדל הטלויזיה שניצב בה, אליו עולים לצורך תצפית על העיר. במלון עצמו ישנה קומת תצפית, שהכניסה אליה היא אמנם בתשלום, אך הכרטיס בתוקף לכל היום וניתן לבקר בה מספר פעמים במהלכו.

המלון מתהדר ב-1012 חדרים מודרנים ומעוצבים כולל חדרים זוגיים עם נוף של העיר, חדרי סופיריור המשקיפים לשני כיוונים שונים, סוויטות ג'וניור, סוויטות וכמו כן חדרים נגישים ומותאמים לאורחים הסובלים מאלרגיות.

יתרון משמעותי של המלון היא העובדה, כי ממש מחוצה לו נפגשים כל אמצעי התחבורה בעיר. חיסרון אפשרי הוא העובדה שהשירותים והמקלחת אינם נמצאים בחדר נפרד, אלא מהווים חלק מחדר השינה ומופרדים ממנו בקירות זכוכית. החדרים נעימים ומודרניים, ארוחת הבוקר עשירה והמיקום כמובן מנצח, עם שפע של חנויות מסעדות וברים, ממש בפתח המלון.

בנוסף, תוכלו ליהנות במלון גם מספא עם מגוון טיפולים, חדר כושר ו- 2 מסעדות המגישות אוכל ברלינאי מקומי וגם תפריט פיוז'ן בינלאומי.

מלון ביקיני (25hours hotel Bikini Berlin)

מלון אופנתי שממוקם ממש בלב האיזור התיירותי של ברלין, בסמוך לגן החיות המפורסם ותחנת Zoologischer Garten. תוכלו ליהנות במלון מחדרים עם תצפית ישירה על גן החיות ומנופים מרהיבים של העיר, כולל כנסיית הזכרון ע"ש הקייזר וילהלם והאיזור של רחוב הקניות הפופולרי ביותר בעיר – הקודאם (Kufürstendamm).

במלון 149 חדרים מעוצבים בגדלים שונים ביניהם חדרי ג'ונגל מיוחדים הפונים לגן החיות, וגם אווירה מגניבה וקלילה בשטחים הציבוריים כולל אופניים וערסלים שתלויים מהתקרה. במלון תוכלו ליהנות גם מבילוי בסאונה שמשקיפה על פארק הטירגארטן, מארוחה במסעדה NENI המשובחת או בבילוי ב-Monkey Bar שממוקם בגג בקומה העשירית.

מלון סקנדיק פוטסדאמר פלאץ (Scandic Berlin Potsdamer Platz)

מלון סקנדיק שממוקם בכיכר פוטסדאמר המרכזית, מציע חוויית אירוח ייחודית וירוקה! המלון כולו מוקדש לשמירה על איכות הסביבה: מהגשת מזון אורגני, דרך שימוש במגבות ומצעים מחומרים טבעיים בלבד ועד לחסכון במים.

המלון מתהדר ב-561 חדרים המעוצבים בסגנון סקנדינבי מודרני במגוון גדלים – מחדרים זוגיים ועד לחדרים משפחתיים המתאימים לאירוח 4-5 נפשות. מסעדת המלון שגם היא בסגנון סקנדינבי כוללת בופה ארוחת בוקר, שמציע מלבד אוכל אורגני גם תפריט ללא גלוטן וללא לקטוז ובנוסף תפריט מיוחד לילדים.

המלון מציע גם שלל מתקנים לרווחת האורחים, כולל בר, מסעדה, חדר כושר מאובזר בקומה השמינית, סאונה להירגעות ומנוחה אחרי יום של התרוצצויות ברחבי העיר, משחקייה לילדים ואפילו 7 חדרי כנסים שיכולים לארח עד 1500 משתתפים.

לנוחיותכם יש במלון גם חניון פרטי בתוספת תשלום, אם אתם מגיעים עם רכב, דלפק קבלה הפועל 24/7 והוא ממוקם קרוב לתחבורה ציבורית, לאטרקציות מרכזיות ולנקודות עניין כמו פארק טירגארטן, צ'ק פוינט צ'רלי, הרייכסטאג, בניין התזמורת הפילהרמונית של ברלין, אלכסנדרפלאץ ועוד.

מלון פולמן שווייצרהוף (Pullman Berlin Schweizerhof)

מלון מפנק, מעוצב וחדשני שממוקם בלב ברלין ברובע מיטה הפופולרי ומתהדר ב-377 חדרים וסוויטות, ספא יוקרתי שמציע שלל טיפולים וכולל חמאם טורקי ובריכת שחייה מחוממת, חדר כושר מאובזר, בופה עם ארוחת בוקר גרמנית, ובשעות הצהריים מסעדת פיוז'ן של מנות ים תיכוניות בשילוב עם מנות מהמטבח הגרמני.

האירוח במלון מונגש, מתאים למשפחות של עד 4 נפשות ובאפשרותכם להזמין שירותי בייביסיטר לילדים הקטנים. בנוסף, אם אתם מגיעים עם רכב, תוכלו להחנות אותו בחניון של המלון בתוספת תשלום, ואם אתם מתכננים להתנייד באופניים תוכלו להשכירם ישירות מהמלון.

המיקום האידיאלי של המלון יאפשר לכם להגיע בקלות לשלל נקודות עניין ואטרקציות שנמצאים בקרבת מקום, כולל גן החיות של ברלין, רחוב הקניות המפורסם – קודאם (Kurfürstendamm), בית הכלבו המפואר קה דה ווה, קניון ביקיני, פוטסדאמר פלאץ, אנדרטת השואה ועוד.

מלון שטייגנברגר אם קנצלראמט (Steigenberger Hotel Am Kanzleramt)

מלון שטייגנברגר היוקרתי, שוכן במיקום אידיאלי ממש ליד שער ברנדנבורג המפורסם, פארק טירגארטן ובניין הרייכסטאג, ומציע שפע של חדרים מעוצבים מודרניים ונוחים כולל חדרי דלוקס, גרנד דלוקס וסוויטות.

בקומה העליונה של המלון מחכה לכם ספא מדהים עם נופים מרהיבים של העיר, שמציע מגוון רחב של טיפולים לגוף ולנפש, סאונה מפנקת וחמאם טורקי. מלבד הספא, תמצאו במלון גם חדר כושר מאובזר עם אפשרות למאמן פרטי וכמובן מסעדה משובחת ובר אלגנטי עם תפריט אלכוהול עשיר.

לנוחיותכם, המלון נמצא ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית של ברלין ומציע עמדת קבלה שפועלת 24/7, אז גם אם אתם מגיעים מאוחר בלילה, תוכלו לבצע צ'ק אין בכל שעה.

מלון דירות אדינה האקשייר מארקט (Adina Apartment Hotel Berlin Hackescher Markt)

מלון דירות בדירוג 4 כוכבים שמציע מגוון דירות נופש מאובזרות, כולל דירות סטודיו, דירות 2 חדרים ודירות 3 חדרים. כל הדירות מגיעות עם מטבח, מדיח, מכונת כביסה ומייבש ויש בהן כל מה שרק תרצו או תצטרכו במהלך החופשה.

אם אתם מעדיפים לסעוד בחוץ, תוכלו ליהנות גם מהמסעדה המשובחת של המלון, שמגישה מנות מהמטבח האוסטרלי לצד מנות בינלאומיות ומהבר שמגיש שלל קוקטיילים קלאסיים.

המלון מציע בנוסף ספא מפנק שכולל סאונה וג'קוזי וכמו כן חדר כושר, והוא קרוב לשלל אטרקציות תיירותיות ביניהן אי המוזיאונים ומגדל הטלוויזיה באלכסנדרפלאץ.

לנוחיותכם, תחנת הרכבת האקשייר מארקט (Hackescher Markt) נמצאת ממש בסמוך והיא תקשר אתכם במהירות לכל חלקי העיר, וכמו כן יש גם סופרמרקט וגם בית מרקחת ממש ליד המלון.