אסיאטיקה טראוול ”אסיאטיקה סוכנות טיולים אמינה מעולה ,מאוד ממליץ“
יצאנו 4 זוגות חברים לטיול 20 יום בוייטנאם, הטיטול תוכנן עם מיה מאסיאטיקה, גישה חיובית וגמישה לשינויים. באווירה טובה מאוד, היו לנו 3 מדריכים, בצפון במרכז ובדרום וייטנאם, מדריכים מעולים, שירות נהדר, ידע טוב מאוד, נתקלנו בטייפון במהלך הטיול והיינו צריכים לשנות מסלול, המדריך הואנג ומיה פעלו גמישות באחריות ובמהירות, בתיאום ואישור שלנו, לסיכום מאוד מאוד ממליצים על החברה, אמינות גמישות שרות מעולה, עשו לנו טיול מדהים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל