הולה שלום ”ממליצה על הסיור של דאלי עם המדריך בני“
הסיור של הולה שלום עם המדריך בני גינדין, למוזיאון דאלי ולגירונה- היה מדהים!
בני מדריך מעולה, שופע בידע מרתק ומעשיר, והסביר את כל הפרטים המעניינים והרלוונטים לסיור.
הסיור היה מעולה, מעניין מאוד, ואני חושבת שחובה לקחת את הסיור כאשר מבקרים במוזיאון דאלי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל