קאפיל יאדב (מוגלי) נהג פרטי ”מומלץ מומלץ מומלץ “
קאפיל לקח אותנו לפנות בוקר לטאג' מהאל. הוא אדיב ומקסים, יש לו אנגלית מעולה, נהנו מאוד מהנסיעה איתו וההדרכה שלו לאורך הדרך. יש לו רכב נעים והוא נותן מחיר טוב. מאוד מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל