תחבורה ציבורית ומוניות בלונדון ”קאצ' נוסף באויסטר“
בהמשך לפוסט קודם בו דווח כי לא ניתן לקבל חזרה את הפקדון על האויסטר לפני חלוף יומיים, הבעיה הינה למעשה רחבה יותר. מסתבר שלא ניתן לקבל את הפקדון על האויסטר לפני תם תוקפו. הדבר צף במיוחד כאשר קונים אויסטר שבועי (הוא יוצא כדאי כאשר שוהים בלונדון לפחות 5 ימים) אבל רוצים להזדכות עליו לפני סיום השבוע (במקרה שלנו לאחר 6 ימים). המערכת לא מאפשרת להחזירו כיוון שהוא עדיין בתוקף אבל הבעיה שבמועד סיום תוקפו כבר לא נהיה בבריטניה מה שמחייב או השארתו למישהו שיימצא בלונדון במועד סיום התוקף או השארתו ברשותנו לנסיעה הבאה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל