קרון פאלאס ”מלון כשר מומלץ“
חדרים נעימים, שקטים מאוד ומזמינים. שירות קבלה אדיב ומקצועי (סוף סוף פקידת קבלה שאפשר לתקשר איתה באנגלית) , כולל בל בוי''ס אדיבים. ארוחת בוקר כשרה, טעימה ונדיבה בשיטת מזנון בחדר אוכל נעים ומרווח. היכרות ראשונה עם כמה מאכלים גיאורגיים (לא רבים מדי) , כולל הלחם המקומי, הפורי-לאבשי. גם כאן יחס אדיב בניצוחה של מנהלת המלון (דוברת העברית) , אינגה. הבעיות היחידות אלה הם המיקום, רחוק קצת ממרכז העיר ומהעיר העתיקה, וכמו כן קושי מסויים בניהול התקשורת הכתובה מול אינגה לפני שהגענו למלון. אבל צריך לומר שבסופו של דבר היא מילאה את כל מבוקשנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל