מלונות בפריז - בתי מלון מומלצים בפריז

אספנו עבורכם המלצות על מלונות בפריז, עליהם כתבו גולשי אתר למטייל במדור הטיפים שלנו - מבחר בתי מלון בפריז, מכל הדרגות, שתיירים מישראל התארחו בהם ונהנו. אז אם אתם בדרך לחופשה בבירת צרפת, הנה רשימת מלונות בפריז, האהובים במיוחד
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מלונות בפריז - בתי מלון מומלצים בפריז
© יעל כפיר

פריז היא אחת הערים המתוירות והאטרקטיביות בעולם וקשה מאוד להספיק לראות ולעשות את כל מה שיש לעיר האורות להציע בטיול אחד ולכן בחירת המלון היא קריטית. מומלץ לבחור מלון שקרוב לאזורי התיירות או לתחבורה ציבורית כדי להספיק כמה שיותר. הנה ההמלצות שלנו:

מלון אלכסנדרין אופרה – בסיסי ומשתלם, קרוב למטרו

מלון אלכנסרין אופרה (Alexandrine Opera) מלון קטן ובסיסי, המתאים למי שמחפש בעיקר מקום להתקלח ולשים את הראש בלילה, בלי הרבה מסביב. החדרים לא גדולים, אך גם לא צפופים והם מסודרים ומנוקים בכל יום, כולל החלפת מגבות. בחדר תוכלו למצוא גם טלוויזיה.

ארוחת הבוקר היא קונטיננטלית בסיסית (קרואסונים, בגטים,חמאה, ריבות, שתיה קרה וחמה וכו') אך משביעה. המלון מציע גם שירות שמירת חפצים ואינטרנט ללא תשלום. במרחק 50 מטרים מהמלון נמצאת תחנת מטרו ואם תבחרו ללכת ברגל עד בניין האופרה המפורסם של פריז, ייקח לכם רק עשר דקות.

הולידיי אין אליזה – מיקום מנצח במשולש הזהב של פריז

הולידיי אין פריז אליזה (Holiday Inn Paris Elysees) נמצא במרכזו של "משולש הזהב" של פריז כך שאם אתם רוצים להספיק לראות כמה שיותר אתרים בטיול שלכם בעיר האורות, זהו אחד המלונות המומלצים ביותר. שדרת השאנז אליזה המפורסמת נמצאת במרחק 10 דקות הליכה וישר תחנת מטרו ממש מול המלון.

החדרים מעוצבים ושיקיים וארוחת הבוקר עשירה, טרייה ומגוונת מאוד. מדי יום בין השעות 11:00 עד 15:00 תוכלו ליהנות מ"שעת תה" עם משקאות חמים, מאפים טריים, עוגות טעימות ועוד.

פולמן טור אייפל – מרחק נגיעה ממגדל אייפל

מלון פולמן פריז טור אייפל (Pullman Paris Tour Eiffel) הוא מלון 4 כוכבים שישים אתכם הכי קרוב שאפשר לאחד האתרים המפורסמים ביותר בעולם – מגדל אייפל. אם אתם רוצים ליהנות מארוחת ערב רומנטית במרפסת הגדולה של המלון כשאורות המגדל נמצאים ממש מולכם, כדאי להזמין מראש מקום במסעדת כי היא נוטה להיות מלאה מדי ערב.

החדרים גדולים ומוארים ומכולם אפשר ליהנות מנוף פנורמי עוצר נשימה של פריז (גם החדרים שלא פונים למגדל מציעים נוף יפהפה). יש מגוון רחב של אפשרויות בארוחת הבוקר.

מלון סיטאדין לה האל – דירות מרווחות במיקום מעולה

סיטאדין לה האל (Citadines Les Halles) שייך לרשת סיטאדין המפעילה כמה מלונות ברחבי פריז, אך בית מלון זה, אשר שוכן ממש מעל פורום לה האל המפורסם, זוכה להמלצות מאת מטיילים מישראל. מדובר למעשה במלון דירות, בו החדרים הנוחים כוללים גם מטבחון, מה שיכול להקל מאוד על שומרי כשרות (כולל מכונת קפה).

המלון קרוב מאוד למלון שוכנת תחנת המטרו Les Halles ובמרחק 10 דקות הליכה נמצאים מוזיאון הלובר ורובע המארה (בכיוונים שונים). מחירים סבירים.

מלון הורסט אופרה – נעים, קומפקטי ושקט

מלון הורסט אופרה הוא מלון נעים, הממוקם ברחוב שקט, מרחק 500 מטרים בלבד מבית האופרה, יופי של מיקום על מפת פריז. החדרים אמנם אינם גדולים במיוחד, אולם לאחר השיפוץ המאסיבי שהמלון עבר לפני מספר שנים, הם נוחים ומעוצבים.

המלון וחדריו נקיים, ארוחת הבוקר מגוונת ומשביעה, וקיים שירות הסעה לשדה התעופה מהמלון. צוות המלון אדיב ושירותי.

נובוטל פריז לה האל – מושלם לחובבי שופינג

מלון נובוטל פריז לה האל (Novotel Paris Les Halles) נמצא בנקודה שבה כל חובב קניות ישמח להיות: מרחק הליכה קצר משלושת רחובות השופינג של פריז, רו דה ריבולי, שדרת האוסמן ורו דה פובורג סנט הונורה. גם אטרקציות כמו מוזיאון הלובר וקתדרלת נוטרדאם נמצאות במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

חדרי המלון מרווחים מאוד ויש גם חדרי משפחה גדולים ומחולקים. גולשי אתר למטייל ציינו לטובה את ארוחת הבוקר העשירה שהמלון מגיש מדי יום.

מרקיור מונטפרנס – לאנשים שאוהבים חיי לילה תוססים

מלון מרקיור מונטפרנס (Mercure Paris Montparnasse) שוכן ברובע מונטנפרנס שנחשב לאזור חיי הלילה והבוהמה של פריז. אם אתם רוצים להיות קרובים למסעדות הכי טובות, הביסטרואים הפריזאיים הנהדרים ובתי הקפה הכי שווים, לא תמצאו מלון שימקם אתכם קרוב כל כך למקומות הכי טעימים ושיקיים בעיר.

המלון נמצא מול תחנת הרכבת מונטפרנס שתאפשר לכם הגעה נוחה ומהירה לשאר חלקי העיר. החדרים מעוצבים בסגנון אופנתי והם מרווחים ונוחים.

מלון מג'סטיק – מתחם ספא מפנק בלב העיר

מלון מג'סטיק (Majestic Hotel Spa) הוא מלון 5 כוכבים שמציע אירוח יוקרתי במרחק קצר משער הניצחון ומשאנז אלזיה. יש תחנת מטרו במרחק 2 דקות הליכה בלבד. המלון מפורסם בזכות מרכז הספא המפואר שלו שיאפשר לכם להירגע ולהתפנק אחרי יום ארוך של סיור אתרים בעיר האורות.

חדרי המלון מעוצבים בסגנון פריזאי ישן עם שילוב של אמנות מודרנית, מה שמעניק תחושה של לינה בתוך חדר מסרט צרפתי. במלון יש מסעדה המגישה אוכל צרפתי משובח ויש צורך בהזמנת שולחן מראש.

מלון דה קומדי – מרכזי וקרוב למטרו

מלון דה קומדי (Hotel des Comedies) ממוקם ברובע העשירי של פריז, במרחק דקת הליכה מתחנת המטרו בון נובל דרכה תוכלו להגיע בקלות לשאר אזורי העיר. אם אתם מחפשים אזור שקט ורגוע ולטייל בעיר בעזרת תחבורה ציבורית, כדאי לכם לבחור במלון זה.

חדרי המלון אטומים לרעש ומעוצבים בסגנון פריזאי מודרני עם ריהוט עכשווי ואומנות מקומית. חלק מהחדרים מציעים נוף מרהיב של כנסיית סאקרה-קר. ארוחת הבוקר מוגשת כבופה ואפשר למצוא בה מגוון רחב של אפשרויות אכילה.