מסעדת בשרים מוצלחת במיוחד, שנמצאת דקות הליכה ספורות מהשאנז אליזה. האוכל מוצלח, הצוות ידידותי ונחמד (בראשם הבעלים). זהו מקום נהדר להנות ממנו מאוכל צרפתי טיפוסי וכשר ומשירות בצרפתית, אנגלית ועברית (!) מבלי להתרחק יותר מדי ממוקדי המשיכה העיקריים.