תקופת הקורונה עשתה לנו טוב. נשמע מוזר? אז זהו שזה ממש לא מוזר. זו התקופה שבילנו בטבע הכי הרבה וגם זכינו להינות ממנו .

כמה נקודות חשובות:

*כל התמונות בבלוג זה צילומים שלי לא לקוח מאתרים או קידומי מכירות כך שהתמונות משקפות את המציאות.

*בסוף הפוסט ציינתי מה צריך לנסיעות בתקופת הקורונה

• מכיוון שאנו אוכלים אוכל כשר לא תהיה התיחסות למסעדות או מקומות אוכל. לגבי אוכל כשר ארשום בהמשך.

• טיול הוא חוויה אישית וכל אחד אוהב את הטיול בצורה שונה. אנא התאימו את אופי הטיול למשפחה והכי חשוב תהיו גמישים, זה ימנע המון מחלוקות ומריבות מיותרות.

• כיוון שאתם בנסיעות מרובות, נסו למצוא משחקים לילדים או תעסוקה לדרך מעבר לצפיה בנוף.

הטיול באיטליה עלה לנו זול מאוד בתקופה הזו . האיטלקים ממש חיכו לתיירות שתחזור ולכל מקום שהלכנו קיבלו אותנו במאור פנים ועם חיוך. המקומות לא היו עמוסים ומזג אויר מושלם. (ברוב הטיול) איטליה מתאימה לילדים ולמבוגרים והנוף הוא אגדה...

תאריכי הטיול מ8.7.21 עד 15.7.21 הפעם צרפנו איתנו את שלושת ילדינו בגילאי 8,12,14 מצאנו דיל מצויין בחברת ריינאייר ב1400 שח לכל המשפחה כולל מזוודות(אמרנו שהקורונה עשתה טוב?!) .

מילוי טפסים טופס יציאה מהארץ טופס כניסה לאיטליה (פירוט בסוף הבלוג)

בדיקות קורונה את התהליך התחלתי בהזמנת בדיקות קורונה בחברת chek2fly עלה 44 שח לאדם . מיד באותו יום הזמנתי בדיקה ליום לפני החזרה באיטליה, ממעבדה של synlab שנקראת coster mdical center אני הזמנתי דרך האתר של synlab עלה לי 50 יורו לאדם (לא צריך תרגום לאנגלית בתוספת 10 יורו, כיוון שמי שקורא את זה זה האיטלקים בשדה) ששאלתי אותם כשהייתי שם הנציגה אמרה שאפשר להזמין דרכם באתר www.costermedicalcenter.it (לא יודע עלויות) המעבדה נמצאת בורונה 20 דקות נסיעה מגארדה(מהמלון שהיינו בו אפרט בהמשך)

שיחות טלפון ואינטרנט :בכל יעד באירופה אני משתמש עם סים שרוכשים בדואר ישראל של חברת world 8 זהו סים נטען אני מטעים אותו ב70 שח זה כולל 2 גיגה אינטרנט ושיחות הקליטה מצויינת עד כה לא נתקלתי בבעיות בטלפון שלי יש מקום ל2 סימים כך שאני רואה מי מחייג אלי בסים הרגיל וחוזר לאנשים בסים של חול מאוד פשוט ולא יקר בכלל וחוסך לחפש סים מקומי בכל יעד

ביטוח נסיעות עשיתי בחברת הראל דרך האפליקציה .המחיר לכל המשפחה 120 דולר כולל קורונה לא מורחב כולל כבודה ,וכולל יום אחד ביטוח אתגרי לקניוניג .הבדל במחיר די גדול לעומת הצעה דומה שקיבלתי בפספורטכארד שם המחיר היה סביב 250 דולר לאותם כיסויים ,ההבדל בין ההצעות הוא שבפספורטכארד יש את הכרטיס שהחברה טוענת בו כסף במקרה חירום .

בסוף הפוסט כתבתי סיכום אילו מסמכים יש להגיש בזמני הקורונה.

8.7.21 יום חמישי

נחתנו בשדה התעופה טרוויזו שנמצא 40 דקות מונציה בשעה 23.00 . מיד כשיצאנו מהשדה מצד ימין היה אוטובוס של חברה פרטית שמוכר כרטיסים לפיאצלה רומא( הכיכר המרכזית של ונציה, עד שם ניתן להגיע עם רכב. כל הנסיעות בונציה ובאיים ליד ונציה ניתן ליסוע עם ופאררטו-אוטובוס ימי) , במחיר של 12 יורו לכרטיס, לילדים פחות מגיל 6 חינם. נסיעה של 40 דק והגענו לפיאצלה רומא. מיד כשיורדים מהאוטובוס לכיוון תחנות האוטובוס הימי מצד שמאל יש מכונות למכירת כרטיסים. הרכישה פשוטה מאוד בוחרים אייקון של אוטובוס ימי ושם ישנם כמה אפשרויות. אנו בחרנו בכרטיס יומי שעלה 20 יורו לאדם. לדעתי מאוד משתלם כיוון שנסיעה בודדת עולה 7.5 יורו ל72 דקות . לקחנו את קו 1 לכיוון גשר הריאלטו וירדנו בתחנה שנקראת ריאלטו מרקטו. משם עם הסבר מדוייק של דויד בעל הדירה הגענו במהירות ובקלות פתחנו את הדירה עם קוד שדויד נתן לנו.

מכיוון שאנו שומרי שבת וכשרות היה חשוב לנו שהדירה תהיה מאובזרת, כדי שנוכל לשהות שם בשבת ללא בעייה. כיוון שנחתנו ביום חמישי הכנו אוכל בארץ לשבת, הקפאנו והבאנו איתנו הכל במזוודה. בשבת חיממנו את התנור אפיה ל100 מעלות והשארנו דלוק כל השבת. הכנסנו את האוכל מכוסה בנייר כסף לחימום וזה עשה את העבודה כמו פלטה .

הדירה הייתה משופצת מהיסוד, מרוהטת ולא היה חסר כלום והכי חשוב ממוקמת על התעלה הגדולה עם נוף מדהים. כל בוקר נהננו לפתוח חלונות ולשמוע את קול המים ולראות את שגרת החיים המדהימה של תושבי ונציה. הדירה נקראת Canaletto Apartment Rialto Gran Canal view

קישור לדירה https://he.airbnb.com/rooms/38083709?guests=1&adults=1&s=67&unique_share_id=a688c8cc-d487-48af-86fd-6e0c78b57e37

הנוף הנשקף מחלון הדירה

9.7.21 יום שישי

קמנו בשעה 7.00 בבוקר להתארגן ליום עמוס כיוון שאת הכרטיס היומי רכשנו לילה קודם הוא תקף ל24 שעות מהתיקוף הראשון (לא לשכוח לתקף את הכרטיס לפני כל עליה לאוטובוס ). הגענו שוב לתחנת ריאלטו מרקטו ונסענו לכיוון הגטו היהודי כדי לאכול. רכשנו מגש פיצה משפחתית 20 יורו נהננו לאכול אותו על התעלה, הפיצריה נמצאת ליד מסעדת גם גם הכשרה.

משם לקחנו את האוטובוס לכיוון האי מוראנו. נסיעה של כ20 דקות. הגענו לאי, נהננו לראות את עבודות הזכוכית. משם צעדנו לצפיה במאסטר המייצר מוצרים מזכוכית שהזמנו כבר בארץ. המחיר היה 10 יורו למבוגר וחינם לילד היתרון היה שאת ה20 יורו שהוצאנו בשביל הסדנה קיבלנו כזיכוי לרכישה בחנות ב20 יורו ללא עלות, כך שזה היה משתלם. בסדנא רואים את המאסטר מייצר כוס וסוס מזכוכית זה עניין של 15 דקות. ממש מהנה! המקום נקראעבודות זכוכית אמנותיות של קולוניקישור https://www.colleoni.com/visit-us-detail.php?id=1

המאסטר בפעולה
סוס שיצר המאסטר תוך חצי דקה

משם לקחנו אוטובוס לאי בוראנו, נסיעה של בערך חצי שעה. זהו אי קטן אך יפה מאוד מלא בתים בצבעים שונים ותעלות וגשרים כמו בונציה, מדרחוב עם חנויות בגדים ואוכל מקום יפה ומרגיע .

האי בוראנו

בדקתי עם הילדים אם יש להם עדיין כח ולהפתעתי הם אמרו שכן אז החלטתי לנסוע לאי "לידו "זהו אי קטן קרוב לונציה(20 דקות) מלא בחופי רחצה יפים. שוב עלינו על האוטובוס לכיוון האי לידו נסיעה של 45 דק הגענו לאי יצאנו מהתחנה ופנינו שמאלה. ראינו השכרת אופניים משפחתיים, החלטנו לנסות והשכרנו, זו הייתה חוויה כיפית לפדל כל המשפחה יחד לכיוון החוף. המקום נקרא lidoonbike המחיר 19 יורו לשעה 35 יורו לשעתיים. לקחנו לשעה עם אפשרות להארכה. ישנם באי הרבה חופי רחצה, חלקם בתשלום, חלקם חינמיים. הגענו לחוף כניסה חינם, אך כל תוספת עולה תשלום- שירותים 1 יורו מקלחת 1 יורו לוקר 2 יורו וכו שכרנו לוקר לציוד ונכנסנו למים הייתה חוויה מרעננת .

קישור לאי לידו https://goo.gl/maps/gtu54kRyjZE3pj4b7

האופנים ששכרנו

משם חזרנו לדירה להתארגן לשבת. קנינו פירות ושתיה מהסופר ונתנו מנוחה קצרה לרגלינו העייפות, אך לא ידענו עד כמה הם יהיו עייפות ביום למחרת.

התלבשנו לשבת ולקחנו אוטובוס לכיוון הגטו היהודי לבית הכנסת הספרדי. זהו בית כנסת בן 500 שנה בית כנסת מדהים ושונה מהארץ התיבה של החזן ממוקמת בסוף הבית כנסת שאלתי את החזן מדוע והוא ענה לי מנהג ונציה נהננו מאוד להתפלל במקום שכזה עם היסטוריה והמון יופי.מכוון שזו תקופת קורונה היינו צריכים להזמין מקום בבית הכנסת מראש זה המייל של ראש הקהילה [email protected]משם חזרנו ברגל לדירה ברגל(אמרנו שאין מנוחה) הליכה של 20 דקות לא מסובך .הגענו לדירה עשינו קידוש ,אוכל ומיד עלינו לישון (עבדנו קשה) .

10.7.21 יום שבת

מהארץ שוחחתי עם בחור שגר 25 שנה באיטליה בשם טל הברמן טל הוא מדריך טיולים בעברית בונציה סיכמתי איתו מקום מפגש מראש לפני שבת לסיור מודרך בעיר ונציה טל התגלה כאדם רהוט עם ידע נרחב אין שאלה שלא היתה לו תשובה והכל בטוב טעם תוך התחשבות בנו המבוגרים וכמובן בילדים ממליץ לכל מי שמגיע לונציה לדבר עם טל זו פשוט חוויה אחרת טל לקח אותנו ברגל(כן כן המון ללכת) למקומות המרכזיים בונציה עם הסברים מענינים בשלב כלשהו הקטנה שלנו (בת 8)איבדה עניין והתעייפה טל חיכה בסבלנות בלי לחץ עד שהיא תרגע קצת.מספר הטלפון של טל ⁦+39 349 873 6013⁩.

בהמלצתו של טל סגרנו תצפית חינמית על ונציה באיזור גשר הריאלטו מומלץ מאוד צריך לתאם מראש בקישור כאן https://www.dfs.com/t-fondaco/rooftop-terrace-booking/booking/terraceveniceit.html.

סיימנו את הסיור עוד יותר עייפים אבל ממש מרוצים נחנו צהרים (היה לנו הרבה זמן שבת יוצאת בשעה 22.00 בלילה ) מכוון שיום למחרת רצינו לצאת מוקדם ולא להתעכב הזמנתי רכב מחברת אופרן למוצאי שבת בשעה 23.30 בחברת באג'ט בשדה התעופה מרקו פולו מרחק נסיעה של 20 דקות מפיצלה רוצא מיד בצאת שבת רצתי ברגל(הרגלייםםםםם שלי) לפיאצלה רומא ורכשתי כרטיס לאוטובוס(רגיל לא ימי) לכיוון מרקו פולו הקו זה קו 5 מגיע כל חצי שעה במחיר 8 יורו לכיוון הגעתי בשעה 23.00 חברת ההשכרה נמצאת בבנין מול התחנת אוטובוס בקומה השניה.לקחתי את הרכב והחנתי אותו בחניון בפיאצלה רומא כיוון שתיכננתי לצאת מוקדם יצא לי 20 יורו ללילה יקר אבל לזמן קצר זה משתלם למי שמחפש לחנות לזמן ארוך והוא לא קצר בזמן יש חניון ב4.5 יורו ליום החניון נקרא City Park משם לוקחים אוטובוס לפיאצלה רומא ב1.5 יורו לכיוון .

11.7.21 יום א

כפי שתיכננו ועל אף העייפות הצלחנו להשכים קום בשעה 6.00 בבוקר לכיוון פיאצלה רומא לרכב עלינו לרכב לכיוון הדולמיטים לקרחון המרמולדה זהו הר מושלג גם בקיץ עם תצפית 360 לכל האיזור קישור לאתר https://www.funiviemarmolada.com/ ככל שטיפסנו מזג האויר היה מעונן והחלו לרדת טיפות גשם שילוב של העייפות והמזג אויר האפרורי הצליח לבעס אותנו קצת בלי שום סיבה אבל שהגענו למרמולדה הבנו שאין מה להתבעס בכל רע יש המון טוב .

כשהגענו ענן ענק כיסה את כל ההר הפקידה הראתה לי במצלמות שלא רואים כלום רק ענן בכל אופן כדי לא לבאס את הילדים החלטתי כן לעלות החלטה שהתבררה כנכונה הרכבל עולה ב3 שלבים שלב א, חלק אחד ומיד עוברים לחלק השני ללא יכולת לטייל בחלק השני ניתן לרדת יש שם בית קפה עם נוף פנורמי ומוזיאון מלחמה של פעם .ירדנו בתחנה השניה מדי פעם הענן הסתלק ונגלה לעיננו נוף מדהים שיחקנו קצת בשלג ועלינו לתחנה העליונה הגענו למעלה ולא ראינו כלום חוץ מענן לבן וענק מידי פעם הענן זז מעט וראינו את הנוף זו חוויה לא רגילה להיות בתוך הענן הילדים התלהבו וגם אנו המבוגרים אמנם לא הנוף שציפינו אבל גם מהרע לכאורה נהננו מאוד.

ככה נראתה העליה לרכבל הראשון ממש כניסה לענן
הנוף מהתחנה הראשונה
חלק מהנוף של התחנה השניה

ירדנו למטה שוב בשלושה שלבים הילדים חזרו מאושרים מהחוויה היה שווה לא לותר .משם התחלנו בנסיעה לכיוון אגם פדאיה זהו אגם גדול מלאכותי עם סכר גדול הסתובבנו שם כמה דקות כמה תמונות והמשכנו .

אגם פדאיה

ככל שחולפות הדקות מזג האויר מתחיל להיות טוב יותר השמש יצאה ונהיה פשוט יום יפה מזג אויר זה ילווה אותנו הרבה בטיול לא להתיאש מממזג אויר אפרורי או גשום זה פשוט חלק מהחוויה .

התחלתי בנסיעה לכיוון מעבר פרודוי בכביש יפיפה ומתפתל לכל אורך הכביש נופים מדהימים וטבע טהור כל כמה דקות שומעים שיכשוך מים של נהר שזורם פשוט להיות מציאותי בתוך גלויה

כשנוסעים עם ילדים כדאי לבדוק את הדופק כל כמה זמן אני אמנם נהננתי מהנופים אבל את הקטנה זה כבר החליט לשעמם לכן שלפתי תוכנית מגירה והחלטנו שניסע לפארק חבלים לפרק קצת אנרגיות ולהשתחרר מהנסיעה החלטה שהתבררה כנכונה מאוד .במרחק של 25 דקות ממעבר פרודוי היה פארק חבלים אתגרי מדהים בשם Adventure Park Calfosch קישור Parco avventura (altabadia.org)

המחיר נקבע לפי מסלול לכל מסלול יש מחיר לפי רמת הקושי אנו בחרנו במסלול בדרגה הראשונה ולאחר מכן עברנו למסלול בדרגה השלישית שהתברר כאתגרי במיוחד אך מהנה זו חוויה של שלוש שעות ממליץ בחום גם לילדים וגם להורים לא להתעצל ולעשות את המסלול.

לאחר שהתעיפנו כהוגן התחלנו בנסיעה לכיוון המלון מרחק נסיעה של שעה ורבע אני קיבלתי את ההנאה של לנסוע בנוף כל כך יפה והילדים קיבלו את ההנאה של לישון ברכב עם נוף כל כך יפה מסביב

סגרתי מלון בעיירה שנקראת לאביס זוהי עיירה שנמצאת 10 דקות מבולצאנו בירת הרי הטירול סגרנו במלון שנקרא הוטל אידיאל פארק המלון לא עלה יקר יחסי המלון עבר שיפוץ כולל בשנה האחרונה ובונוס נוסף שמקבלים כרטיס שנקרא בולצאנו פס שנותן הנחות בהמון מקומות וכניסה להרבה רכבלים ומוזיאונים באיזור בחינם במלון היו 2 בריכות על גג המלון עם נוף מדהים של ההרים מסביב הבריכות פתוחות עד 22.00 מגלשת מים שהילדים נהנו לגלוש בה שוב ושוב, בקומה התחתונה היה חדר משחקים מאובזר במשחקי מחשב כדורגל שלחן הוקי אויר וכו הילדים לא רצו לצאת משם ממול בריכה מחוממת וגקוזי שפתוחים עד 24.00 בקיצור המקום לילדים וגם למבוגרים קיבלנו חדר אחד עם מיטה זוגית ועוד מיטת קומותיים פלוס מיטה בצד קצת צפוף ביחס לדירות אבל רוב הזמן לא היינו בכלל בחדר.

הבריכה העליונה במלון

Hotel Ideal Park קישור לבוקינג http://www.booking.com/Share-OBu6CN2

על אף שגם אני וגם אשתי וילדיי לא חובבי כדורגל כיוון שבאותו היום יצא גמר היורו החלטנו לרדת למסעדת המלון לראות את המשחק עם האיטלקים היה משחק מתוח ומהנה ברגע שאיטליה ניצחה את השאגות שמעו עד בולצאנו כולם רקדו ברחובות צפרו ועשו רעש ממש כמו הישראלים אולי אפילו יותר חוויה ממש חוויה.

עלינו לישון עייפים כמו שצריך בטיול טוב .

12.7.21 יום שני

הפעם לשם שינוי לא השכמנו קום נתנו מנוחה לרגלינו התארגנו בנחת ויצאנו לנסיעה קצרה לכיוון בולצאנו לרכבל sopra bolzano יש חניה צמוד לרכבל לא יקרה ונוחה מאוד עם הכרטיס שקיבלנו מהמלון עלינו על הרכבל זהו הרכבל הארוך ביותר בעולם נסיעה של 15 דקות במעלה ההרים עד העצירה מיד שיורדים מהרכבל יש רכבת משוחזרת שנוסעת בנסיעה של בערך חצי שעה בין הכפרים בסביבה עד עיירה שנקראת collalbo זוהי התחנה הסופית משם צעדנו רגלי בתוך העיירה בשביל מספר 24 לכיוון פרמידות האדמה של רנון זה בעצם חלקי סלעים משוננים שעולים מהאדמה ועליהם כביכול הניחו אבל בגלל הקרח שיש באיזור נוצרה התופעה הזו עם השנים צעדנו בהליכה איטית ממש עייפים מהימים האחרונים נהננו מהנוף ומבתי הכפר לאחר 30 דקות הגענו לפרמידות הנוף באיזור מדהים היינו שם כמה דקות והתחלנו הליכה לכיוון הרכבת .

הנוף בדרך לפרמידות
פרמידות האדמה של רנון

חשבתם שהתעייפנו אז זהו שלא רק נפתח התיאבון ושוב מכוון שאנו עם ילדים שאלנו אם לחזור למלון או שרוצים רכבת הרים אלפינית כמובן שהם רצו את רכבת ההרים יצאנו לכיוון מראן 2000 קישור לאתר https://www.meran2000.com/en/ski-resort/35-0.html זהו אתר סקי בחורף ומקום לטיולים רבים בקיץ עולים עם רכבל לראש ההר הנוף שם הוא פשוט ציור יש בתי קפה ואטרקצית לילדים אנו הגענו יחסית מאוחר אז הלכנו מיד לרכבת ההרים(בוב) עליה ברכבל לכל המשפחה עלתה 60 יורו וכניסה לרכבת זה 5 יורו לאדם ילדים חינם גם ברכבל וגם ברכבת הכרטיס של המלון מקנה עוד הנחה אך לצערי שכחתי מזה.

הנוף מראש ההר
הרכבת האלפינית

משם חזרנו למלון סחוטים מעייפות אך מרוצים מאוד .

13.7.21 יום שלישי

את היום הזה לקחנו קצת יותר באיזי בכל אופן יום קודם התעלינו על עצמנו מבחינת העייפות קמנו סביב 8.30 העמסנו ציוד ויצאנו לכיוון אגם גארדה נסיעה של שעה וחצי .האמת שהיו לנו הרבה תכניות באותו יום אבל שוב תכניות לחוד ומציאות לחוד .הגענו לעיירה ריבה דל גארדה חיפשתי חניה מצאתי חניה חינמית דיי קרובה לטיילת בכתובת Viale Rosmini, 5, 38066 Riva del Garda TN, איטליה זוהי עיירה תירותית מאוד מלא מסעדות וחנויות הסתובבנו קצת והתישבנו באחת מגינות המשחקים לנוח קצת .

קבענו לשעה 14.00 קניוניג בחברת skyclimber (תכף אפרט מה זה בדיוק) לכן בשעה 13.00 יצאנו לכיוון נקודת המפגש באמצע הדרך הגיע ענן גדול וגשם זלעפות פלוס ברד שטף את כל האיזור עצרנו בצד הדרך מכיוון שלא ראיתי מטר קדימה הינו בטוחים שטיול הקניוניג מבוטל אבל תומאס המדריך כתב לי שזה אמנם יתעכב מעט אבל בכל אופן נעשה זאת בהמשך הסופה נרגעה מעט אבל עדיין ירד גשם חזק, המשכנו בנסיעה לכיוון נקודת המפגש שם חיכה לנו תומאס עם רכב מלא ציוד וחיוך ענק. תוך כדי גשם מטורף החלפנו בגדים לחליפות צלילה ,קסדות וריתמות. תומאס הרגיע אותנו שבגשם החוויה היא הרבה יותר כיפית האמת בהתחלה פחדנו אבל מסקנה מסתבר שהוא צדק התחלנו לטפס במדרגות עם זרם מים מלמטה וגשם מלמעלה אבל למי אכפת אנו מוגנים ממים תומאס דאג להרגיע את האוירה השפריץ עלינו מים וצחק הוא פשוט היה מהמם. הגענו לערוץ הנחל והתחלנו בקפיצה למים הקפואים תוך כדי לווי צמוד של תומאס ועידוד בלתי פוסק, המשכנו במסלול חלקו שחיה, כמה קיטעי סננפליג ,גלישה על סלעים ,קפיצות למים טיפוס וחוויה בלתי נשכחת.לאורך כל הטיול תומאס מגיע עם מצלמה נגד מים ומתעד בכל חלק .אין אחד שלא נהנה זו חויה מאתגרת וכיפית ומתאימה לכל המשפחה גם לקטנים וגם לגדולים .

קישור לאתר : https://www.skyclimber.it/canyoning/family-fun/

טלפון ישיר של תומאס המדריך:⁦+39 335 293 237⁩

הקטנה שלנו בסוף המסלול
תחילת המסלול

לקראת סיום המסלול השמש הפציעה ומזג האויר נהיה נורמלי אבל למי אכפת מה היה? לנו זה היה טוב בקיצור אחלה חוויה ליום גשום .

משם יצאנו לכיוון מלון הדירות sunset בעיירה ברצונה דל גארדה כשהגענו הבנו עד כמה המקום קסום קיבלנו דירה עם 2 קומות נקיה, חדשה, מרוהטת בקפידה .עם מכונת קפה ,מקציף חלב, מקרר, מדיח, בקיצור לא חסר כלום. והנוף ואוו על שפת האגם ממש לנגוע במים (כביש מפריד )בקומה למעלה יש בריכה מהממת עם נוף לאגם.המקום קסום בעלת המקום לאורה קיבלה אותנו הראתה לנו איך לתפעל הכל.ממליץ בחום על המקום .

הנוף מהחדר בקומה התחתונה
החדר
הבריכה במלון

התמקמנו והחלטנו שחייבים לאכול אוכל מבושל וחם . אחרי כמה ימים של לחמית פירכית ופירות נסענו לכיוון מלון אולימפיק כושר הוטל ממוקם באיזור העיירה סרמיונה נסיעה של שעה מהמלון שלנו, קישור למלון: https://goo.gl/maps/CbMFtbeSJpTLd6bf7

האוכל היה נחמד יחסית לפירכיות זה היה שידרוג מטורף הפעם חזרנו עייפים אך שבעים למלון .

14.7.21 יום רביעי.

עוד בוקר קסום עם מזג אויר מושלם ובכלל לפתוח את העינים ולראות את האגם הכחול מול הפנים ולשמוע את רעש המים זה בוקר אחר. קמנו מוקדם בבוקר כיוון שקבענו בדיקת קורונה בשעה 9.00 בבוקר נסיעה של 20 דקות מהמלון הגענו לקליניקה (הפרטים בתחילת הפוסט)בדקו אותנו כמו שבודקים באירופה ממש לעומק עם חפירה קצת מציק אבל עבר .

משם החלטנו לספק את יצר הקניות שלנו נסענו לכיוון מרכז הקניות בורונה נסיעה של 20 דקות וכמו כל ישראלי נכנסנו לפריימק קנינו מה שצריך ויצאנו לכיוון הדירה .

קישור למרכז הקניות https://goo.gl/maps/LEBk4F3HSNgoWq6w8 .

חזרנו למלון למנוחה קצרה ועלינו לבריכה למעלה רחצנו עם הנוף המדהים הילדים נהנו להפעיל את הזרמים בבריכה והמבוגרים נהנו מהנוף המדהים והשמש החמימה.

בזמן הזה עשיתי צק אאוט במלון כדי שמחר בבוקר לא נהיה מוגבלים בזמן הכל היה חלק ללא בעיות לאורה הסבירה היכן להניח מפתח וכך היה .

נחנו מעט והתארגנו ליציאה לכיוון הגארדלנד. רכשתי כרטיס כניסה לערב מהארץ דרך האתר של גארדהלנד כרטיסי ערב משעה 18.00-23.00 עלות 22 אירו לאדם. המקום לא היה כל כך עמוס אבל שימו לב בעקבות הקורונה חייבים להוריד אפליקציה שמופיעה באתר שלהם ולקבוע יום הגעה אני רכשתי כרטיס כניסה גמיש ללא יום וקבעתי הגעה גם בשלישי וגם ברביעי כיוון שלא ידעתי מה יהיה מזג האויר מתברר שעשיתי נכון כיוון שביום שלישי לא היה סיכוי להגיע בעקבות הגשם . קביעת תור להגעה היא ללא תשלום את האפליקציה הורדתי מהארץ לקח לנו קצת זמן להבין איך זה עובד אבל אחרי שהבנו זה תענוג קובעים תור למתקן שרוצים באפליקציה וכשמגיע התור מקבלים קוד לסריקה ונכנסים למתקן מיד שקיבלנו את התור למתקן הנוכחי כבר קבענו תור למתקן הבא וכך עברנו ממתקן למתקן כמעט בלי לחכות כולנו נהנו .קישור לאתר גארדלנד https://www.gardaland.it/

חזרנו לדירה מרוצים מאוד ואירגנו תיקים לטיסה חזור.

15.7.21 יום חמישי

יצאנו בשעה 8.00 לכיוון שדה התעופה טרויזו זהו שדה תעופה קטן ולא מסובך להתמצא בו נסיעה של שעתיים מהדירה בגארדה. החזרתי את הרכב ליד השדה הנציג ראה שריטה קטנה במראה, אבל כיוון שעשיתי ביטול חינם לא חייבו אותי בכלום זה חסך לי 80 יורו הביטול חינם עלה סביב 20 יורו משתלם מאוד .

בשדה בדקו שיש לנו תוצאות שליליות בבדיקת הקורונה וביקשו אישור כניסה לישראל שממלאים באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה הכל עבר חלק ללא בעיות מיוחדות אם מקפידים למלא את הכל כמו שצריך לא אמורות להיות בעיות .

סיכום טפסים שצריך בתקופה הזו .נכון לתאריך 15.7.21

הלוך

*מילוי טופס https://app.euplf.eu/#/ ניתן למלא הרבה לפני הטיסה מקבלים ברקוד אחד גם אם נוסעים כמה אנשים זה ברקוד אחד עבור כולם מראים אותו ביציאה מהארץ לנציג.

*מילוי טופס נוסע יוצא ממדינת ישראל 24 שעות לפני הטיסה.

*בדיקת קורונה ללא מחוסנים 48 שעות לפני זמן ההגעה.

חזור

*בדיקת קורונה שלילית עד 72 שעות.

*מילוי טופס נוסע נכנס לישראל 24 שעות לפני הטיסה.

לסיכום היה טיול מהנה מאוד, לגבי הטפסים והנחיות הקורונה דברים משתנים כל רגע אז להיות ערוכים לשינויים אבל לא לשכוח להנות מהקיים ,אצלנו זה לא היה נורא כל ההליך .זה אמנם מייקר את הטיול אבל בהתחשב בזה שהכל מסביב היה יותר זול אז זה ממש משתלם .

תהנו ואל תשכחו לעדכן איך היה לכם.