יום 1- טיסת ערב למינכן .לינה באזור שדה התעופה במלון IBIS
יום 2- נסיעה לטירת זלצבורג עליה ברכבל וירידה ברגל לרחוב הראשי getreidegasse.אחרי שיטוט במדרחוב היפה נסיעה למכרות המלח HALLEIN SALT MINE .
משם נסענו למפלי GOLLINGER WASSERFALL (בדרך עברנו במגלשות הרים של קלטנבליץ אבל היה סגור בגלל הגשם שירד בבוקר...-3 דק נסיעה ממכרות המלח אז כדאי לעבור בכל מקרה)
הטיול במפלים ממולץ וכדאי לא להתעצל ולהמשיך במסלול מעגלי לשני הגשרים התחתון והעליון ולמערה ( עליה סבירה של כ 10 דקות – מתאים גם לילדים).
לינה ב cafe maier בעירה GOLLING- עירה קטנה ומקסימה
יום 3- בבוקר הגענו למערת הקרח EISRIESENWELT .מומלץ להגיע איך שאתר נפתח..החניה לא גדולה וכאשר היא מתמלאת בכניסה לאתר חונים רחוק יותר מה שאומר עליה רגלית לכניסה וזאת לפני טיפוס של 20 דק לרכבל ועוד רבע שעה טיפוס מהרכבל פתח המערה.שם יש להמתין לכניסה של קבוצה.ההליכה במערה כ40 דקות ( ק”מ הלוך וק”מ חזור) ואח”כ כל הדרך חזרה כך שמי שלא מגיע מוקדם ( ואנחנו לא היינו בעונה ) יבלה במקום מעל חצי יום.
המקום שווה ביותר לרבות הנוף בהליכה למערה (בהנחה שלא הולכים בתוך ענן)
ממערת הקרח הגענו ל נקיק LAMMERKLAMM- מסלול יפהפה של חצי שעה לכל כיוון
מהנקיק הגענו למגלשותABTENAUER BERGCAHNEN -ו..היה סגור בגלל הגשם ( למרות שבכלל לא ירד גשם כל היום...)
משם לאגם GOSAUSEE ולרכבל.אגם מקסים ונוף מדהים מהפיסגה.טיילנו כשעה בפיסגה בשלג..
משם לעירה HALLSTATT וחזרהללינה ב CAFE MAIER
יום 4- רפטינג על נהר הזאלצ.הזמנו מראש בארץ דרך ADRENALINE HUNTER.מסלול של כשעה וחצי עם מספר זרמים “נחמדים” מתאים גם לילדים .שמים דגש גדול על בטיחות מאוד מקצועים.
לשים לב למי שמזמין:נק המפגש לרפטינג היאHAUSERDORFSTRASE 2 HAUSERDORF
ולא בTAXENBACH (אלא אם כבר תקנו את הטעות...)
מקבלים ברפטינג חליפות צלילה אז מי שלא קופץ למיים -לא ממש נרטבים…
משם ל SIGMUND-THUN-KLAMM.המסלול קצר שבסופו מגיעים לאגם.ניתן להקיף את האגם .
אנחנו טיפסנו עוד 15 דק למסעדה לארוחת צהריים בנוף מהמם(יש שילוט למסעדה).
משם למגלשות הרים הממוקמות קצת לפני הכניסה לקניון(בערך 7 דק נסיעה) ALPINE COASTER MAISIFLITZER KAPRUN – היה פתוח!!
הערה-לא להעזר בGOOGLE MAP להגעה למגלשות .. הם שולחים לסוף העולם..
משם סיימנו את היום ב עירה ZELL EM SEA וחזרה ל CAFE MAIER
יום 5- נסענו לעשות אומגה ב FLYING FOX XXL-הזמנו מראש בארץ.מדובר באומגה שמגיעה למהירות של 100-120 קמש.יורדים תלויים בצורה מקבילה לקרקע ומרגישים כמו ציפור…
במקום לרוכבי אופני השטח כל ההר היינו מסלול מכשולים מטורף..עולים עם האופניים ברכבל
ויורדים את ההר עם האופניים..
משם נסענו להר KITZSTEINHORN עליה לגובה של כ 3000 מטר בשלושה רכבלים שונים.נוף מהמם.
בחזרה לכיוון קפרון ראינו שלט שלמצנחי רחיפה .SKY-42 PARAGLIDING .חוויה מטורפת.נוף מדהים מדהים.
לינה בKAPRUN PENSION PATRICIA
(בדיעבד היה עדיף לישון שם 2 לילות ו2 ב CAFE MAIER)
יום 6-מפלי קרימל ומינכן