טיול לגאורגיה שבועיים.

אפשר להתייעץ איתי 0549214666 גלית

גאורגיה מסלול טיול, בתי מלון ומסעדות מעודכן נסענו ב22/5/2021 לשבועיים.

סים של חברת  mageti דוכן אדום ביציאה מימין ."סילקנט" גם טוב.30 לארי לשיחות ומסרונים חופשי.30 דקות שיחות לחול ו-3 ג'יגה דאטה.להכין דרכון.יתקינו לך את הסים על המכשיר.

995555271722+מדונה מדריכה דוברת עברית מעולה.

השכרת רכב- אפשר לנסוע לבד בגאורגיה

חברת  gss (אנחנו שכרנו דרכם רכב suv שנת 2016 ) .gss-zurab-+99557144664.מומלצים מאוד!למלא דלק 95 פרימיום

סטאס-0547498858 מחירים זולים מדבר עברית

מוניות-מחיר ראלי:35-50 לארי 30 דקות לעיר.לתת את שם בית המלון.30 עד 40 לארי משדה התעופה לרחוב לסלידזה לעיר-אפליקציית/yango/bolt.מחיר מומלץ  תוך העיר 5-8 לארי.12-15 לארי לקניונים בפאתי העיר.תחבורה ציבורית  ½ לארי.מומלץ לנסוע במטרו של טביליסי

בשדה תעופה

קנינו לשבועיים סים מקומי שנותן  ללא הגבלה שעות ושיחה ווואצאפ

הורדתי אפליקציה rlive.דרך באפליקציה הזו אפשר כל הזמן לשמוע בעברית.

התחברתי למאיר דרך redmi.זאת אומרת שהוא משדר לי וואי פאיי דרך הסים המקומי שלו וכך במכונית אני קולטת ומשמיעה מוזיקה ודרך הסים המקומי שלו הוא שם את המפה והדרך שהוא מתכנן מנקודה לנקודה דרך גוגל מאפ

החלפנו בערך 2000  דולר .

באוטוסטראדה נוהגים 110.בשאר בסביבות 60.וממסטיה ואושגולי 40 קמש

קחאתי:

איזור מזרחי- כפרים-אומאלו.דאטלו (שני כפרים רחוקים מאוד מהמסלול לכיוון הקוקז העליון מעל 4 שעות נסיעה )-לא עשינו.כרמים יקבים.טיול מודרך ביקב בקוורלי טעימת יינות והרצאה.מוזיאון יפיפה ויקב מומלץ Museum Numisi Cellar  . ביקור בעיר האהבה סיגנאגי-יקב שומי.יקב בקוורלי חרבה טלאבי.פארק לאומי לגודחי.מבצר גרמי.מנזר גרג'ה.תצפית ממנזר נקרסי.אגם לופוטה.אומגה בסיגנאצ'י.מנזר בודבה.דבי ג'רג'ה?טלווי .יקב תאומים בכפר נפראולי/Marani javakhishvileb'i./ kharaba יקב.

hote bellevue-נהדר.יש למלון מסעדה נהדרת-995591222585+/

מסעדה-terace restourant מעולה נוף מהמם חובה

בורג'ומי

טיולים בפארק הלאומי רכיבה על סוסים. /אופניים שייט על הנהר.12 שבילים/ברכות גופרית./רפטינג/טרקטורונים/רכבל/-אפשר רכיבה על סוסים.

אופליסציחה-עיר מערות מדהימה

מערות ורדזיה-עיר המערות .360 מערות.ומשם לעיר אחלציחה ולמבצר ראבטי

בתי מלון: מלון פרדייז-995591522727+/  גסטהאוס אדיר hillside guesthouse /-955568737361-nikusha  /hotel borjomi likani/ /panorama borjomi / caucasus hotel-אישה מקסימה .מקום נהדר .995592302721+

מסעדות:

bergi terracca/Segev hochberg/golden tulip/.my house

קוטאיסי :קתדרלת בגרטי/.מינזר motsameta/בית כנסת

green toun-בית מלון/ /.Hotel eurica

מערות הנטיפים פרומטאוס וסאטאפליה. קניון מרטוילי-קניון יפה באורך 2400 מטר ובעומק 30/30 מטר.מפלים קטנים.סיור בסירה בנהר. ליד הקניון מפל מדהים עם אגם.מפלי לומינה.פארק סטפליה.הר חוומלי.הר 9 הצלבים.

קניון אוקצ'ה ומפלי קינצ'חה-נטייל לאורכו של קניון אוקצ'ה על גשר תלוי עם מדרגות ושבילי גישה.משם למפלי קינצ'חה.גובה 70 מטר

מסעדה-בראקה במרכז

מסעדה palaty

מסטיה:

רכבל .מוזיאון.לראות את הסרט דדי-.הצלב ואגמי קולרדי.קרחון צ'אלדי.הכפר אושגולי וההר שחארה.

בתי מלון: tetnuldi./היינו בבית מלון latour mastia- מקסים.

מסעדה-b.b.q garden

אושגולי:

בית-akhteri -9955995076 גסט האוסיש הרבה גסטהאוסים.חייבים להיות במוזיאון-599385398 .להתקשר או לצעוק לו מוזיאון בקול רם והוא יגיע.אחריו על הגבעה ישנה כנסייה קטנה ויותר למעלה בגבעה אפשר לצפות על הקרחון

מסעדה -

הדרך  צבאית  קזבגי:

קזבגי-מצ'חטה  -הבירה של גאורגיה: כנסיית ג'וורי.קתדרלת סווטיצחוולי.נוף מדהים של מפגש 2  הנהרות.

דרך הצבאית לקזבגי:נעצור ליד אגם זינוואלי.נבקר במצודה עתיקה אנאורי. נעצור ליד מונומנט סמל האחוה בין רוסיה לגאורגיה .אגם בדזוולי

בתי מלון בקזבגי - hotel stancia,חדש!!!שווה  מאוד! ויש למלון מסעדה מעולה.

מסעדות: natakhtari Veli res./gergeti qrinto.מסעדה הודית מדהימה-luky

נסיעה עם ג'יפ על הר gergeti temple- כנסיית השילוש  קדוש.נוף מרהיב על קזבקי 5047 מ'.טרק טיול ג'יפים לעמק טרוסו הכניסה היא מכפר kobi.אפשר לשכור רכב ו-6 שעות הליכה או בגיפ לאט .השבילים צרים.רואים את הבריכה הטורקיזית.הנסיעה לאורך הנהר.את המים כתומים אדומים מהמינרליים...משם למפלי גרגטי -שמאלה בכביש.חונים בכניסה לכפר,והעליה האתגרית למפל הקטן לוקחת כ-30 דקות. אפשר לעלות את רוב הדרך בג'יפ.הבריכה הסודית-קילומטר וחצי צפונה אחרי הכפר גרגטי יש גשר.לעבור את הגשר ולפנות ימינה.כפר צדו tsdo ליד קזבג-תצפית

טביליסי

העיר העתיקה-כיכר החירות.שדרת רוסטבלי- מבני שילטון, אופרה,תאטרון,חנויות של רשתות./רחוב kotaafkhazi.  הם רחובות מרכזיים.מסעדות המרת מטבע מועדונים בית כנסת./מדרחוב שרדני יפה  ביום וגם בלילה./הרכבל למצודת נאריקאלה ariel cable car-פתוח עד מאוחר.עליה ותצפית לפסל אמא גאורגיה-kartlis narik.a/אגם ליסי ממוקם צפון מערבית לטביליסי/אגם הצבים-נמצא המדרונות הצפוניים של הר מתאצמינדה./הגן הבוטני מתחת למצודת נארקיאלה,יש שם מפל./אומגה-ליד מבצר נארקיאלה לכוון הגן הבוטני40 לארי./פוניקלור- תחנה יוצאת מעל שדרת רוסטבלי.מומלץ להגיע במונית.רוכשים כרטיס נטען לרכבל ולאטרקציות שבפארק למעלה.על הכרטיס מטעינים נסיעה בפוניקלור./מוזיאון האשליות/גשר השלום-גשר מזכוכית-בעיר העתיקה./יש אוטובוס לתיירים שיוצא כל חצי שעה  מכיכר החירות ליד מרכז המידע לתיירים .קונים כרטיס 50 לארי לשעה ועשרים.וזה תקף ל-24 שעות הוא מסתובב בעיר החדשה והעתיקה 12 נקודות .אפשר לרדת ולעלות במשך 24 שעות יש אוזניות ,אפשר לשמוע הסבר בעיברית. . יש מדריכים בחינם שמסתובבים ברגל מהכיכר 3 שעות./שוק הפשפשים-dry bridge.  על הנהר מתחת לגשר סמוך לשדרת רוסטבלי /שוק מיידן בטביליסי הישנה.שוק קטן ומקסים מתחת לאדמה.המון מתנות/שוק דינאמו/שוק לילו-שוק גדול  ממוקם כחצי שעה ממרכז  העיר. אחרי שדה התעופה פתוח מהבוקר עד 17:00.זול ובלאגאן/.דזטירבי  מרקט.וגזלי מרקט.גולד  מרקט-שוק גדול בתוך טביליסי ליד איצטדיון הכדורגל.מהבוקר עד 19:00.יש בו הכל ובזול./בית חבד-ברחוב קוטה אפחזי 25./

מסאג'-סאם ראן ספא/מסאג' תאילנדי טוב-995511129313+/ארומה ספא.המלצה למטיילים בטביליסי meidan bazar בטיול הרגלי  בעיר תגיעו אל מעבר תת-קרקעי באיזור העיר העתיקה. במעבר הזה יש חנויות אלגנטיות ומטופחות ובהן כל מיני מזכרות וגם בקבוקי יין. הכל מוצג בוויטרינות יפות והמקום עתיק, מטופח ונקי.מוזיאון לאומנות ברחוב רוסטבלי

בתי מלון:היינו במלון-hotel kenari -נהדר

מלון דירותradius- hotel-shota rustaveli מומלץ-שותא רוסטבלי/cibola boutique/בילטמור מומלץ מאוד לדבר עם רוזן בני

/ambassador האגף החדש/shota מלון בוטיק נקי ומקסים/City hotel-מלון קטן לא רחוק מהמרכז נקי מאוד ושקט.להזמין ישירות ממנה  מחיר טוב./צ'יטרוס/מומלץ מאוד מלון דירות קינג דיויד-לאיש קוראים סמיון/.maria luis מומלץ מאוד 995599740740+ אינגה ./rooms hotel tibelisi

מסעדות:  היינו במסעדת מרוולז'מיארי-mravaljamieri.מסעדת פולקלור מעולה.אוכל מעולה ולא יקר.להזמין מראש:וצריכים להזמין מנה של לפחות 50 לארי- לשאול אם זה באולם הגדול עם זמרים.מומלץ ביותר ,מרגש. ורקדנים570200300/מסעדת טציסקוילי-tsiskvili.מסעדת פולקלור טובה טיפה יותר יקרה. להזמין מראש995322005555+/ מסעדת chashnagiri ליד כיכר החירות מחיר זול מנות גדולות וטעים /.מסעדת דדיאני מומלצת./strada/paul/stamba/bernand