טיסת ג'אטסטאר מצוינת הובילה אותנו מטזמניה לסידני. נחתנו ויצאנו לקבל את הרכב שלנו. השכרנו הפעם דרך rentalcar

מחברה מקומית carhood.

הסוכנות נמצאת בעיר ובאו לאסוף אותנו מהשדה.

ואופס.....אין את הרכב שהזמנו, אז קיבלנו ג'יפ לאנדרובר. לא ממש התלוננו על התקלה. לא ברור מתי ננהג שוב על אוטו שכזה.

יצאנו לדרך.

לילה ראשון , הזמנו לינה במשפחה שמשתייכת לחיבורים. כריסטינה וגראם.

כריסטינה כתבה לי שאנחנו מוזמנים לארוחה בבית ההורים. ארוחת כריסטמס. ההורים ממוצא יווני, אוהבים אורחים והמולה..

הגענו וזה מיד הזכיר את הסרט החתונה היוונית שלי.

נכנסנו הביתה הסבתא רבא,הסבתא, הסבא. הדודים, בני הדודים שלל ילדים, מיד נעמדו בשורה ועם כלם התנשקנו. היה ערב מרתק. שמענו כיצד הגיעו מיוון בשנות ה 50 של המאה הקודמת. כיצד בנו את עתידם. והדואליות בין היותם יוונים לאוסטרליים. עיניין אותם מאוד לשמוע על ישראל, על המשפחות שלנו. וכמובן עלה נושא השואה. ( ילדים שלי, לא לחייך....)

ב 10:00 נסענו לביתם של כריסטינה וגראם ושלשת ילדיהם. הספקנו לישון ובבוקר להיפרד מכרסטינה.

אך אוסף החוויות מהמפגשים האנושיים. ממשיך להעשיר. ולעשות את הטיול שלנו כל כך מתאים לנו.

יום חמישי ה27.12.18

הצטיידנו בסופר האיזורי של כריסטינה ועולים לבלו מאונטיין.

באוגוסט הזמנתי יומיים בלאורה, בריזורט וולדורף. אז נראה לי יקר 140 דולר אוסטרלי ליום. אך המקום נראה לי ממש טוב.

ואכן....הגענו לגנים מטופחים, חדר ממוזג שכל כך חשוב בקיץ. נקי, מקום מעולה. רצינו להוסיף יום והמחיר בעונה כעת הוא 330 דולר ללילה …

מאוד חם. נסענו לקאטומבה.

נכנסנו לאינפורמיישן וקנינו כרטיסים לאוטובוס hop on hop off. שהיה לנו שימושי ונוח.

יצאנו לתור את הפארק.

בחרנו ללכת במסלול של מפלי קטומבה עד לreids platea ותצפית על המפלים. דרגת קושי בינונית. מסלול יפיפה עם תצפיות על שלשת האחיות .

הגענו לתחנה 8 של האוטובוס. ונסענו למסלול נוסף באוטובוס ירידה בתחנ ה15 מה honeymoon , שזה ממש הולם את מצבנו , ל echo point הוספנו את הירידה והעלייה של 80 מדרגות לכל צד לגעת באחד מהעמודים של האחיות.

הגענו למלון שלנו לבריכה. ויצאנו בערב למסעדת הגארז' שבמרכז לאורה. השתוללנו עם ארוחת טעימות.

יום שישי ה 28.12.18

השכמנו קום, ארוחת בוקר טעימה במלון ויציאה לקטומבה. כבר יש לנו חנייה קבועה בחניית הסופר. ותפסנו את האוטובוס הראשון. היום עשינו "יום תחבורה" בשלשת הרכבלים.

scenic world. הגענו ב 9:00 לרכבת הראשונה.

מאוד מאוד עמוס כאן בתיירים . בעיקר סינים או מלוכסנים מארצות אחרות. והרבה הודים.

לבשנו היום חולצות דקטלון. פגשנו זוג במסלול שאמר: אוי יש עוד אירופאים, לפי החולצות..…

ירדנו ברכבת הכחולה . ה cableway לעמק.

למסלול יפיפה . בחרנו את המסלול הארוך. לכבוד חופשת הקיץ נבנתה תערוכת דינוזאורים . הפך את חלק מהמסלול לטיול מחויך.

עלינו חזרה ברכבת האדומה. פניקולר מאוד תלול . נסיעה חוויתית. ועברנו לרכבל הגבוה היותר באוסטרליה. בגובה של 200 מטר. בתוכו כ 60 איש. בין שמים לארץ בתא זכוכית בנופים מרהיבים.

לקחנו את האוטובוס שלנו למסלול הליכה למפלי לאורה

הליכה בערוץ לצד המים. אין הרבה מים אך בהחלט מסלול נעים ויפה. יורדים במדרגות. ועולים חזרה...כשעה כל המסלול.

אחר הצהריים חזרנו למלון. ושוב למסעדת הגראז' . שהיתה טובה אלינו אתמול. וגם היום..

ההרים הכחולים פארק מרשים. מלא עוצמה של הטבע. קל לטייל בו. גם במסלולים שמאתגרים הכל מאוד מסודר.