רודוס טיול באי ,  חופים,  אתרים, מסעדות אותנטיות ,  השכרת רכב  ממליץ לכם חבריי לשנות הרגלים ולהשתמש בניווט רק על ידי גוגל מאפ,  הכי אמין ומדוייק  ולחפש את כל האתרים והנקודות שאני מציין פה רק בגוגל מאפ  ,   בהצלחה

קודם  שכרנו רכב מאדם חביב בצורה קלילה כולל ביטוח  וללא כרטיס אשראי במחיר סבבה

ההתקשרות כולה הייתה בוואצ אפ    לחפש בגוגל מאפ  speedway   רודוס

לנו במלון  : olympic palace  *****  מלון סבבה מפואר כולל חנייה ואוכל טוב

ביום הראשון היינו בחוף מפרצי  סמוך לעיר לינדוס לאחר סיור קצר בלינדוס, שהמקום די חביב לשיטוט של חצי שעה התרשמות קלה הרבה חנויות לתיירים שרשראות כובעים ועוד…  בתי קפה וזהו

מי שמתעניין יכול העפיל להר אקרופוליס וניתן למתקשים להיעזר בחמורים,  חוויה חמודה סהכ המקום די קטן

לאחר מכן העברנו את היום בחופים הסמוכים ללינדוס חופים מוסדרים צמודי מסעדות עם כיסאות להשכרה , המים לא הכי נקיים בעולם…  אבל מקום חביב

לאחר שסיימנו עם הבטן גב,  בסמוך לחופים אלו יש בית קפה מדהים עם אוכל מדהים וקינוחים מדהימים הבית קפה ברמה גבוהה מאוד  שמו   pavo cafe patisserie מחיר זולים ומומלץ ביותר

למחרת  עשינו יום טיול:   מומלץ ביותר מסלול לכיוון דרום האי,  אפשר קצת להאריך את המסלול שלי ולהגיע לקצה האי,  מקום מדהים שבו מפגש הים התיכון והאגאי,

זה המסלול:

1 embonas   כפר חמוד אפשר לעצור במרכז ולשתות קפה או לקנות ייו טוב ויש טעימות

2  siana  כפר קטן שבמרכזו מנזר יפה וחדש  יחסית. אבל אפשר לבקש מהאחראי על המנזר סיור קטן במנזר עתיק מ 1450  לפנהס   מנזר מדהים ועתיק  שצמוד לחדש. יפה מאוד ומעניין עם תצוגה של כלים עתיקים

כמו כן יש בכפר חנויות שמוכרות דבש משפחתי  לכל חנות יש את הסטייל שלה  והם מכינים גם בייצור עצמי  חובה לקנות דבש טוב וזול ואיכותי!

3  monolithous

מבצר שבנוי על הר תצפית מדהימה על האיזור ,  ויש מנזר קטן  במרכז  עם פעמון עתיק…  אפשר לגנגנג פעם אחת….

מקום מושלם לסלפי  ומבצר יפה  ממש שווה

4 פה באיזור יש מסעדה מדהימה אותנטית ופשוט מקסימה וחובה לבקר בה מסעדה בעיקר רק של מקומיים  שמה הוא :  kalamar kretische taverne

הכניסו את היעד בגוגל מאפ מראש  ודעו שאין אינטרנט טוב באיזור  וגם במסעדה אין תפריט!  הבעלים מכין אוכל כל יום לפי החומר גלם שמשיג. ולפי מה שאמא שלו מכינה ממולאים

מסעדה קסומה עם בעלים קסום ,  ישראלים יקרים לא להרוס אותה….  היא זולה פשוט תבקשו ממנו שיביא לטעום הכל  היינו ארבעה ושילמנו על מלא אוכל שמונים יורו

5  היעד הסופי

prasonisiou      חוף יפה בקצה האי   שקט ומדהים

זה חוזרים למלון עיפים ומרוצים   תהנוווווו

עוד המלצה על מסעדה מדהימה ביותר  קרובה  למלון ולמרכז מסעדה משפחתית מדהימה וזולה עם אוכל יווני מדהים

שמה :  taverna  tsmbikos  ציון 4.8

ומצרף כמה מיקומים פשוט מדהימים כנסו להמלצה ותיהנו מטיול  מדהים כי רודוס היא יפה מעבר לחופים