הרבה מהישראלים שרוצים לבקר בצפון איטליה נוחתים ב”מילאנו” ומשם הדרך פתוחה לכל הצפון ,חלקם גם יורד דרום מערבה לכיוון הריביירה האיטלקית,ל”גנואה” חלקם נוסעים ל”לה ספציה” LA SPEZIA וממנה מתחילים את הטיול לאורך החוף לכפריי: ”חמש האדמות”- “צ'ינקווה טרה”.או נוסעים דרום מזרחה ל”פירנצה” ו”פיזה”.

מזכיר בכוונה את כל המקומות האלה כדיי להסביר באיזה אזור נימצאת : “פורטופינו”, PORTOFINO ,עיירת הנמל ונושא הפוסט.

כשעתיים וחצי מפירנצה,שעתיים וחצי ממילאנו,כשעה מגנואה וכשעה מלה ספציה. מונחת פורטופינו,על קצה של לשון יבשה ,כשמפרץ טבעי מאפשר לכליי השייט לעגון לחופה.

המון סופרלטיביים חולקו בנדיבות לעיירה הקטנה הזו, אני מבקש להוסיף, ל”אוהבי הלכת”.

שאפשר לצאת ממנה גם למספר מסלולים רגליים,אל ההרים העוטפים אותה בירוק.

בקיצור ...מומלץ לבקר.

זהו הצילום הקלאסי של פורטופינו,שכל מטייל חוזר איתו הבייתה.

הים הצלול והכחול.

והבתים הצבעוניים הבנויים על הטיילת/ מזח ,ממש על קוו המיים.

שימו לב שהמפרץ ניכנס ממש עמוק ללשון היבשה ויוצר את הנמל.

הצילום הזה עולה יותר למעלה ,להראות לנו את ההרים הירוקים הסוגרים על העיירה סביב.

ופה אחנו ממש למעלה במבצר,אחד ממקומות הביקור בעיירה.

ובגובה פניי הים ,יושבים לאכול באחת המסעדות.

או משתזפים בחוף הרחצה.

והנה הסירות במעגן,מומלץ לצאת לשייט .

על סירה שדומה לזו .חלק מהצילומים צולמו מהסירה ששטה מול החוף.

ולעת ערב ,במלון ,זה הנוף הנישקף אליכם מהחלון.

הצילומים הבאים, צולמו מהטיולים בעיירה וסביבה ,כמו הצילום הזה.

הצילום הזה למשל צולם מהסירה.

וזה מאחד מבתי המלון ,בו ישבנו לאכול.

גם זה ,שמראה לנו גם את הבריכה של המלון.

ושוב צילום מהסירה ,וזה כדיי להמחיש לכם את המיפרץ.

ואחד מבעד העצים בטיול הרגלי.

ושוב אנו בגובה פניי הים,המפרץ והנמל מימינינו.

ופה אנו בבריכת המלון, מצלמים את המלון שאחד מחלונותיו ,”שלנו”.

טוב.. אני חש ,שאני מתחיל לחזור על עצמי, שוב המיפרץ ,שוב הסירות וכו'.

ניפרד מכם בצילום הזה ,המסכם את הפוסט ,עיירת חוף יפיפיה,המעגן,ההרים המיוערים סביב והים הכחול...

רגע ...רגע.. אי אפשר לסיים את הפוסט ללא המפה,המראה לכם היכן נימצאת: PORTOFINO.