במאי 2015 ביקרתי עם חבר בקייב.

החבר דובר רוסית. כמעט כולם דוברי רוסית. אני נאלצתי לתקשר באנגלית. לא קל אבל בסדר, אפשר להתסדר בלי בעיה.

בעיר יש כיכר מרכזית וסביבה מלונות רבים. מהכיכר עובר רחוב ראשי שבסופי שבוע נסגר לתנועה והופך לטיילת הומה. הרחוב מהווה גם שדרת הקניות, מסעדות, שוק ירקות ופירות, ומוביל גם לבית הכנסת המרכזי.

מאותה כיכר לכיוון העיקר העתיקה- אוירה אחרת לגמרי. כנסיה יפה, רחובות עתיקים, האיזור המקסים והמתוייר ביותר בעיר. מאוד מומלץ. בעיר העתיקה גם אמנים שמוכרים תמונות וחפצי אמנות נוספים.

מהכיכר המרכזית יוצאים גם סיורים מודרכים חינמיים (חפשו freetours באינטרנט) עם מדריכים סטודנטים שמעוניינים לתרגל את השפה. סיורים שונים, כמה פעמים ביום. יש מה לראות.

המחירים בקייב מצחיקים. די חינמיים.

יש גם אומגה מדהימה מעל שתי הגבעות שמסביב לנהר הענק. כזה דבר לא ראיתי בשום מקום בעולם… ארוכה במיוחד

לחובבי המסיבות- לא חסר.

למי שמעוניין- כשעתיים נסיעה לאומן

נסיעה משדה התעופה, ולאומן, ולכל מקום שתרצו- אני השתמשתי בשירותיו של מיכאל הנהג. בעקבות המלצות כאן באתר. הוא אחלה. וואטאפ +380-675070222 ויש גם יהודי מקומי חיים +380-637708877