עדנה אור טראוול ”שאטל של עדנה“
בחודש יוני נסעתי לברלין, והגעתי ביום גשום. בהתחלה חשבתי לנוסע עם הרכבת עד למלון שלי, בעלות של 3.70 יורו. אך שיצאתי משדה התעופה ראיתי בחור שמחזיק שלט בעברית שעליו כתוב: שאטל ב-10 יורו. החלטתי לקחת אותו, תוך 15 דקות כל הוואן שלו התמלא (7 מקומות + מקום לנהג) ויצאנו לדרך. היה נורא נחמד, וגם יחסית משתלם. לצערי שרציתי לקבוע שאטל מהמלון לשדה התעופה, לעדנה לא היה לשדה התעופה שונפלד, אלא רק לטגל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל