עדנה אור טראוול ”שאטל עדנה - לא מומלצת“
לאחר התכתבות במיילים עם עדנה סיכמנו שיחכה לנו שאטל בשדה"ת טגל בברלין (נהג עם שלט "שאטל עדנה" יחכה לכם, הבטיחה) ויקח אותנו למלון. אכזבה גדולה חיכתה לבתי ולי לאחר טיסת לילה מעייפת. איש לא חיכה לנו. חייבת לציין שכבר קראתי באתר למטייל על אזהרה כזאת, אבל בחרתי להתעלם... וטעיתי. המחיר שעדנה ביקשה היה 10 אירו לאדם (סה"כ 20 אירו לשתינו). בפועל, שילמנו מחיר זהה עבור מונית שלקחה אותנו ישירות למלון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל