עדנה אור טראוול ”טיולים מודרכים בעברית בברלין“
לכל הנוסעים לברלין ומחפשים טיולים מודרכים: בהמלצה של פקידי המלון הצטרפנו לטיול לפוסדאם עם החברה של עדנה. הטיול היה יקר, 40 יורו לאדם, אך בסך הכל מאוד נהננו מההדרכה של עדנה, מהידע הרחב שלה ומהעובדה שהיה אוטובוס צמוד אלינו לאורך כל הטיול- אסף אותנו מהמלון והחזיר אותנו קרוב מאוד אליו. בעקבות הטיול הזה, החלטנו להצטרף למחרת לטיול המכונה "המיטב של ברלין". זו כבר היתה נפילה רצינית- הן כיוון שההדרכה של המדריך מטעמה של עדנה, שימרי, היה מייגע ורצוף שגיאות מבחינת עובדות הסטוריות, הן מבחינת העלות השערורייתית, 40 יורו לאדם ובמיוחד- העובדה שהאוטובוס הצמוד פשוט עזב אותנו לאחר 3 שעות, לא היתה החזרה למלון ובנוסף קיבלנו הודעה מהמדריך שעלינו לתת לו טיפ של 2 יורו לאדם ועוד 1 יורו לאדם לנהג. הרגשנו מאוד מרומים ולפיכך איננו ממליצים על נסיעה עם החברה של עדנה בתוך ברלין. יש חברות מוצלחות וזולות הרבה יותר!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל