יוסף אסולין ”מומלץ ביותר!“
יוסף הוא ישראלי שחי כבר שנים רבות בברלין. הוא נהג מקצועי מאוד שמכיר את העיר על בוריה. מאוד אמין ונעים הליכות, שמאוד נדיר למצוא בימינו. יש לו גם סיפורים מאוד מעניינים על העיר עוד שהייתה החומה. כמו גם טיפים טובים על מסעדות בעיר.
בקיצור, מאוד ממולץ, ליצור קשר עם יוסף שיאסוף אתכם משדה התעופה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל