איסיקאב ”הסעות בפריז“
חברים יקרים,
חזרתי לפני כשבוע מפריז.
אני רוצה להמליץ על איציק הסעות.
נעזרתי בו מספר פעמים, הבחור אחראי, מקצועי, מקסים, סבלני ואדיב.
והכי חשוב -עומד במילה שלו!
בקיצור ממליץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל