מגדל הטלוויזיה בברלין ”תצפית נחמדה על ברלין“
מגדל הטלויזיה בברלין הוא הנקודה הגבוהה ביותר לתצפית בעיר.אנחנו קנינו את הכרטיס המהיר מראש באינטרנט והחסרון היחיד הוא שצריך לקבוע את המועד מראש.למזלנו מזג האויר היה מעולה והתצפית הייתה מוצלחת.למי שלא רוצה לקחת סיכון.בגשם וערפל לא רואים כלום.ישנן מכונות לרכישת כרטיס בכניסה.החסרון היחיד הוא התור.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל