ישראלי בברלין - סיורים בעברית עם אורי נחמנזון ”עזבו הכל! והזמינו עכשיו סיור עם אורי! לא תצטערו!“
יומיים של כיף. חוויה בלתי נשכחת. מדריך שהוא הרבה יותר מסתם מדריך. מצחיק, מרתק, חברותי, מעניין. כל מה שחיפשנו מצאנו אצל אורי. כל הסטיגמות איתן הגענו לסיור הראשון התנפצו והבנו שבחרנו נכון. הרגשה של לטייל עם עוד בן משפחה או חבר שחי ונושם את העיר. הילדים (10 ו-15) התחברו מאוד, שאלו שאלות ועד היום (כחלוף חודש) הם עדיין מספרים לכל החברים שלהם סיפורים מרתקים ששמעו בסיורים. חוויה עם ערך מוסף מומלצת בחום לכל מי שמגיע לברלין. כבר מהכניסה הראשונה לאתר של אורי מתקבל הרושם שמדובר פה במקצוען אמיתי וכך עד לסוף הטיול כאשר אורי מלווה אותנו בכל שלב בשאלות והתייעצויות בוואטס-אפ ובמיילים. תודה רבה אורי, עשית לנו את הטיול! עלה והצלח. ואתם, למה אתם מחכים? עזבו הכל והזמינו עכשיו סיור עם אורי!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל