חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”העברות למלון עם ואלרי“
הזמנו העברות עם ואלרי בברלין, איך שיצאנו מהטיסה חיכה לנו שלט עם השם שלנו, זה היה יוסי, נהג שעובד עם ואלרי. הוא לקח אותנו למלון ועזר לנו בהתמצאות, טיק טק הגענו. בחזור גם חזרנו איתו הוא הגיע לפני הזמן וגם עזר לנו למלא את כל הטפסים של החזרי המס, דבר שלא מובן מאליו, אחר כך לקח אותנו בשדה תעופה עד להחזר מס ועשה לנו את כל העבודה. ליווה אותנו עד לצ'ק אין, והכל בנחמדות ואווירה רגועה וכיפית ממליצים בחום ושווה את המחיר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל